What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Run to Arcade Sticker

shirt kan ik gemakkelijk maken.
Laat me ff weten welke maten en kleur shirt jullie dragen en ik fix ze ;)
De shirts druk ik op Fruit of the Loom premiums met vinyl. Betere wasbaarheid dan met inkt en de kleuren blijven altijd 100% in orde.

Qua sticker kan ik met m'n snijplotter (roland gx-24) tot 60cm breed een decal (sticker in 1 kleur die op figuur is gesneden) kunnen maken. Hier is aan decal die aan de onderkant van sticks wordt geplakt :
6051369422_8ae7773295_o.jpg

Deze shirts maak ik op dezelfde manier :
Salty_4d14be123b58a.jpg
Charlyu_4dadc9c21199c.jpg
8_Button_Vewlix_4d9a421bf1874.jpg
Random_4d14bdec3e0bf.jpg
Crazy_Buffalo_4d9a4256941b8.jpg
Make_ultras_not__4e9544436d029.jpg
 
michelze":2yysn6ys said:
Weet iemand waar je deze sticker kunt bestellen.
Zou ook graag een T-shirt bestellen (zelf ontwerpen) met dit Logo.

http://www.arcadelifestyle.net/meeting/ ... 011_34.jpg

Spijtig genoeg heb ik dit evenement gemist ....

Ha, die foto is tijdens eurocade gemaakt, ik heb de sign zelf opgehangen.

Ik ken de ontwerper en maker persoonlijk, een vriend. Misschien heeft hij de file nog. Stuur me maar een PM als je wat meer info wil.
 
yo als je info hebt of de file kun je dat dan ook in dit topic zetten? voor stickers e.d. kunnen we dan wel individueel bij jinxz terecht lijkt me
 
Umdlye":ppatejrz said:
yo als je info hebt of de file kun je dat dan ook in dit topic zetten? voor stickers e.d. kunnen we dan wel individueel bij jinxz terecht lijkt me

Ja no problem. Als het bestand niet te achterhalen is kan ik ook de foto gebruiken om het origineel na te maken. Beetje rechttrekken, vectorizeren en dubbelchecken.
 
Umdlye":1tnnxyd9 said:
yo als je info hebt of de file kun je dat dan ook in dit topic zetten? voor stickers e.d. kunnen we dan wel individueel bij jinxz terecht lijkt me


Met dank aan de ontwerper van de signs, Etienne op DLF, bij deze de file, inclusief een extraatje: http://www.megaupload.com/?d=2R8A1FOK

Mag vrij gebruikt worden. Veel plezier er mee.

Edit: zie voor mijn aanvulling inzake het gebruik enkele posts hieronder.
 
Top geregeld Erik! Ben wel benieuwd naar de shirts.

IK wil trouwens binnenkort met je om de tafel Jinxz, er zit namelijk ook wat in om op zo'n retrodag met een stand vol met shirts te staan, er is echt nog wel vraag naar, als je maar goeie shirts gebruikt denk ik.
 
Voor mij:
1 x Nozomi/ Jamma the Hut shirt maat L
1 x Run to Arcade shirt maat L

thanks in advance.
 
ckong":1vnu11gi said:
Met dank aan de ontwerper van de signs, Etienne op DLF, bij deze de file, inclusief een extraatje: http://www.megaupload.com/?d=2R8A1FOK

Mag vrij gebruikt worden. Veel plezier er mee.

bij deze breng ik in het vrije gebruik van de signs wel enige nuancering aan:

De door mij geposte signs mogen vrij gebruikt worden, zolang het voor niet-commerciële doeleinden is.

Dat wil zeggen, verspreiding van t-shirts, hoodies en andere zaken waarvoor één van de twee signs gebruikt is, is prima zolang het kleinschalig is en tegen kostprijs.

Als iemand er toch op commerciële wijze iets mee wil doen, waarbij winst wordt behaald, dan moet diegene vooraf contact opnemen met de ontwerper, Etienne op DLF.

Niet meer dan logisch.
 
Top zeg,

Ik had al zo'n gevoel dat er op dit soort stickers geen copyrights zou zitten. Nu is dat bevestigd (bij fair gebruik) Ik merk wel dat er veel animo is en de shirts hier op de post zien er zeer goed uit !!!

Heb laatst een shirt besteld via spreadshirt.nl allemaal heel leuk en aardig, maar de kwaliteit verbleekt met het zien van deze foto's. Ik wil eigenlijk wel twee shirts, maar dan in twee verschillende basic keuren. ( het shirt dan, niet het ontwerp wat natuurlijk groen met wit moet blijven)

We zullen de 10 shirts toch wel gaan halen .. Maar nu nog de estimated price
 
Begrijpelijk dat Etienne een dergelijke regel hanteert. Ik bied het shirt nergens anders aan dan in dit topic.
Shirts zijn beschikbaar in S t/m XXL.

De prijs is 15 euro per shirt onder 10 st.
De prijs is 12,50 per shirt bij 10+

Hier is de maten tabel:
_wash_label_man_HC.jpg


Zwart, bruin, wit, grijs zijn Premium shirt van een dikke stof.
Groen en Roze zijn 20% lichter in gewicht.

Hier zijn voorbeelden van de print op verschillende kleuren shirt:
run_to_arcade_black.jpg

run_to_arcade_grey.jpg

run_to_arcade_white.jpg

run_to_arcade_brown.jpg

run_to_arcade_green.jpg

run_to_arcade_pink.jpg
 
Ik wil hem eigenlijk wel als sign, op plexi of iets dergelijks. Is dat ook mogelijk?
 
Er kan toch gewoon netjes een afspraak gemaakt worden met Etienne, elk shirt waar het op komt wordt een bedragje van af gedragen (ook al is het kleine aantallen net als hier op nozomi)?
Die paar euro extra, zal echt geen wereldbedrag zijn...
Daarbij, Communities draaien allemaal om het ondersteunen van elkaar en mensen waarderen die iets bijdragen, dus ik vind dat wij als Nozomi zijnde, Etienne moeten steunen en waardering moeten geven (ook al is dit niet commerciel en tegen kostprijs). Niet omdat het moet, maar omdat we het willen.

Dan is het netjes geregeld en heeft iedereen die zo'n ding wil z'n shirtje, en de maker z'n credits.
 
jiggymf":1z5l1oxz said:
Er kan toch gewoon netjes een afspraak gemaakt worden met Etienne, elk shirt waar het op komt wordt een bedragje van af gedragen (ook al is het kleine aantallen net als hier op nozomi)?
Die paar euro extra, zal echt geen wereldbedrag zijn...
Daarbij, Communities draaien allemaal om het ondersteunen van elkaar en mensen waarderen die iets bijdragen, dus ik vind dat wij als Nozomi zijnde, Etienne moeten steunen en waardering moeten geven (ook al is dit niet commerciel en tegen kostprijs). Niet omdat het moet, maar omdat we het willen.

Dan is het netjes geregeld en heeft iedereen die zo'n ding wil z'n shirtje, en de maker z'n credits.

Helemaal eens. Als hij laat weten wat ie per shirt wil hebben dan komt dat op de prijs van de shirts.
Niet lullig bedoeld maar ik ga niet veel tijd stoppen in het drukken van leuke shirts voor een sub-Mcdonalds loon. Het is geen tshirt printer zoals bij spreadshirt ;)


ruderudie":1z5l1oxz said:
Ik wil hem eigenlijk wel als sign, op plexi of iets dergelijks. Is dat ook mogelijk?
Ik maak stickers in ieder formaat en heb plexi van 30x20cm 5mm dik en 42x20cm 5mm dik. Beide maten in zwart, wit en transparant. Het enige dat ik niet heb zijn standaards om het rechtop te zetten.
1 kleur gestickerd plexi zou 17 euro kosten voor 30x20cm en 19,50 voor 42x20cm.
 
Het zelfde geldt voor jou betreffende support van de community.
Je moet gesupport worden, gooi wat extra's bovenop de kostprijs voor jezelf, gooi er wat exra's op voor Etienne.

Iedereen blij.

(dit is overigens wel mijn persoonlijke mening, ik weet niet of de admins/mods het ermee eens zijn. Ik vind echter dat je mensen die iets bijdragen moet steunen one way or the other)
 
Back
Top