Johan":js4jst0x said:Had niet meer, dan 1000 euro op zak en bij mij vrienden de resterende 280 euro geleend. Vind het zelf ook een grote uitgave en heb erbij neergelegd. Volgende keer neem ik niet mij vrienden mee.
Och, het Is vraag/aanbod. En je hebt hem tenslotte nu wel, hopelijk ook dagelijks zichtbaar, full of vanuit een ooghoek. Niet anders dan een Mondriaan of Appel.
Met voordeel dat je ze af en toe kan spelen.
Ik probeer toch wel elke maand een game te wisselen. Alleen de games die ik probeer te 1cc'n zitten er (veel) langer in.