What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruil Neo Geo AES Metal Slug 3

Johan":js4jst0x said:
Had niet meer, dan 1000 euro op zak en bij mij vrienden de resterende 280 euro geleend. Vind het zelf ook een grote uitgave en heb erbij neergelegd. Volgende keer neem ik niet mij vrienden mee.

Och, het Is vraag/aanbod. En je hebt hem tenslotte nu wel, hopelijk ook dagelijks zichtbaar, full of vanuit een ooghoek. Niet anders dan een Mondriaan of Appel.
Met voordeel dat je ze af en toe kan spelen.

Ik probeer toch wel elke maand een game te wisselen. Alleen de games die ik probeer te 1cc'n zitten er (veel) langer in.
 
Aes carts worden zelden open gemaakt omdat er meestal schade ontstaat die blijkbaar de waard flink verminderd.
 
Ratson":2piprydx said:
Aes carts worden zelden open gemaakt omdat er meestal schade ontstaat die blijkbaar de waard flink verminderd.
Ja, dat leek mij dus ook. Link. Ook al doe je dat netjes, de kans dat er een vouw in het label komt lijkt me toch wel aanwezig.
 
9 van 10 populaire dure AES spellen zijn conversions vandaar het openmaken. Ik geloof pas echt als ik de SNK PCB's zie. Dus de sticker/label is veel belangrijker qua waarde, dan de echtheid van de PCB's. Slaat dus nergens op omdat Neo Geo verzamelaars in hun broek doen om hun AES carts open te maken.

Ik kan van mijn eigen zeggen en heb laten zien, dat ik een originele SNK AES spel heb. De meeste Neo Geo AES verzamelaars verzamelen zonder te weten fake AES spellen. Trouwens de verzamel wereld van AES spellen is al onecht vandaar dat ik nu op MVS gaat richten. De spellen zijn veel goedkoper en kan ze elke keer opschroeven om makkelijker schoon te maken.

Een spel moet je op kunnen vertrouwen, dat het goed werkt ook na jaren. Wat is nou belangrijk het spel of de zogenaamde nep waarde. Van een spel, die niet eens echt is.

Nooit opgevallen, dat AES verzamelaars nooit vertellen over hun PCB's in welke staat het verkeerd. Laat staan, dat ze hun spellen hebben gespeeld anders beschadigen ze de cart.
 
Maar goed, wil het ook voor 750 euro verkopen.

Als dat een redelijke prijs ervoor is vanwege de sticker.
 
waiwainl":3e4jq9vn said:
Johan":3e4jq9vn said:
Had niet meer, dan 1000 euro op zak en bij mij vrienden de resterende 280 euro geleend. Vind het zelf ook een grote uitgave en heb erbij neergelegd. Volgende keer neem ik niet mij vrienden mee.

Och, het Is vraag/aanbod. En je hebt hem tenslotte nu wel, hopelijk ook dagelijks zichtbaar, full of vanuit een ooghoek. Niet anders dan een Mondriaan of Appel.
Met voordeel dat je ze af en toe kan spelen.

Ik probeer toch wel elke maand een game te wisselen. Alleen de games die ik probeer te 1cc'n zitten er (veel) langer in.

Het was een impuls geweest en heb het spel op alle denkbare manieren uitgespeeld. Je ziet de kracht van de Neo Geo AES volledig benutten. Geen enkele slowdown te vinden ook niet met twee spelers.

Zou graag R-Type proberen uit te spelen met alleen 1cc. Dat was mijn eerste Shmup ervaring en beschouw het nog steeds als mijn favoriete. Als ik de MVS versie van Pulstar kan kopen, dan ben ik een lange tijd zoet mee. Kon het toen de tijd nooit uitspelen en zit nog steeds eraan te ergeren.
 
Johan":2cvas73l said:
Da Dude":2cvas73l said:
MAARRRR Niemand hier die deze card wil???? Dat verbaast mij gewoon.

Misschien omdat ik het op een bloederige manier de SNK PCB's laat zien.
Nee man. Dit forum kent gewoon niet zoveel AES verzamelaars die 1000 euro overhebben voor een AES titel. Die markt is gewoon erg overspannen door de scheve verhouding in vraag en aanbod. Wat dat betreft kun je veel beter op neo-geo.com zijn.

Hoe dan ook, succes met je sale/trade. Er komt vast iemand ergens een keer om de hoek met een leuke ruil.
 
Cageman":3flnjn4h said:
Johan":3flnjn4h said:
Da Dude":3flnjn4h said:
MAARRRR Niemand hier die deze card wil???? Dat verbaast mij gewoon.

Misschien omdat ik het op een bloederige manier de SNK PCB's laat zien.
Nee man. Dit forum kent gewoon niet zoveel AES verzamelaars die 1000 euro overhebben voor een AES titel. Die markt is gewoon erg overspannen door de scheve verhouding in vraag en aanbod. Wat dat betreft kun je veel beter op neo-geo.com zijn.

Hoe dan ook, succes met je sale/trade. Er komt vast iemand ergens een keer om de hoek met een leuke ruil.

Toen ik dat riep wist ik niet van de prijs met de 3 nullen.
Man voor 2 van die dingen heb je een Vewlix.
Ik heb even neo-geo.com bekeken, maar sommige prijzen zijn echt abnormaal hoog. Ik wist dat sommige games duur waren, maar 1200 euries duur???
Maarja ik speel neogeo al jaren via NeoRage, dussss, NeoGeo Card Noob right here :shhh:
 
Johan":1q1krluo said:
9 van 10 populaire dure AES spellen zijn conversions vandaar het openmaken. Ik geloof pas echt als ik de SNK PCB's zie. Dus de sticker/label is veel belangrijker qua waarde, dan de echtheid van de PCB's. Slaat dus nergens op omdat Neo Geo verzamelaars in hun broek doen om hun AES carts open te maken.

Ik kan van mijn eigen zeggen en heb laten zien, dat ik een originele SNK AES spel heb. De meeste Neo Geo AES verzamelaars verzamelen zonder te weten fake AES spellen. Trouwens de verzamel wereld van AES spellen is al onecht vandaar dat ik nu op MVS gaat richten. De spellen zijn veel goedkoper en kan ze elke keer opschroeven om makkelijker schoon te maken.

Een spel moet je op kunnen vertrouwen, dat het goed werkt ook na jaren. Wat is nou belangrijk het spel of de zogenaamde nep waarde. Van een spel, die niet eens echt is.

Nooit opgevallen, dat AES verzamelaars nooit vertellen over hun PCB's in welke staat het verkeerd. Laat staan, dat ze hun spellen hebben gespeeld anders beschadigen ze de cart.

dit is wel echt een raar verhaal. succes.
 
Waarom een raar verhaal of keur je conversions goed.

Kan nog meer rare verhalen vertellen over de neostore.com
 
Da Dude":1bt3a2pk said:
Cageman":1bt3a2pk said:
Johan":1bt3a2pk said:
Misschien omdat ik het op een bloederige manier de SNK PCB's laat zien.
Nee man. Dit forum kent gewoon niet zoveel AES verzamelaars die 1000 euro overhebben voor een AES titel. Die markt is gewoon erg overspannen door de scheve verhouding in vraag en aanbod. Wat dat betreft kun je veel beter op neo-geo.com zijn.

Hoe dan ook, succes met je sale/trade. Er komt vast iemand ergens een keer om de hoek met een leuke ruil.

Toen ik dat riep wist ik niet van de prijs met de 3 nullen.
Man voor 2 van die dingen heb je een Vewlix.
Ik heb even neo-geo.com bekeken, maar sommige prijzen zijn echt abnormaal hoog. Ik wist dat sommige games duur waren, maar 1200 euries duur???
Maarja ik speel neogeo al jaren via NeoRage, dussss, NeoGeo Card Noob right here :shhh:

De Metal Slug serie is erg gewild bij AES verzamelaars en het word alsmaar duurder.
 
Johan, geef even een seintje aan R2-2D. Ik heb je ook even een mail gestuurd. Probeer als je zo'n topic plaatst wel opvolging te geven aan PM's over een eventuele ruil/vraag.
 
Ik wil OOIT in betere tijden ook aan AES beginnen, ik heb zelfs al 1 game :) Fatal Fury Special.
Mooie vind ik de boxes met artwork, het is daar van "IK BEN ECHT!" en dat heeft gewoon wat.
MVS is zo.... "ohja stapel games enzo..." beetje MEH.
Maak de games niks minder om ofzo, maar het heeft gewoon iets magisch :)
Stel je voor een kast VOL met alle 181 AES carts...... O_O
Hetzelfde is er trouwens ook voor MVS, de collectors die alleen full kits willen voor de prints stickers inlay's en whatever erbij zit :)

Zou er ergens een database of excel sheet bestaan van SNK hoeveel er daadwerkelijk produced & sold zouden zijn van de AES? :)
 
Back
Top