What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruderudie's room

Gaaf! Ik heb de Sega sign van hem.
Hij gaat later deze maand nog meer soorten doen oa CAVE :-)
 
Prachtig bordje...heb er zelf ook aan zitten denken om een Neo Geo of Sega versie te kopen, maar heb er helaas eventjes geen geld voor over...eentje van Cave lijkt me ook wel aardig...
 
dat ziet er inderdaad mooi uit. prachtig gedaan.
heb net ook even gekeken, die club sega ziet er ook top uit.
 
Tijdje geleden via Aliexpress het King of Air boardje gekocht, authentiek Chinees product :). Ik wilde weer eens een cab in tate, maar geen tijd en zin om te zoeken naar games, heb op een gegeven moment alles verkocht wat verticaal was. Dit was een gokje maar had er redelijk positieve verhalen over gehoord. Vooralsnog bevalt het echt top, niet perfect natuurlijk maar alles is wel echt goed speelbaar, paar uitzonderingen daar gelaten. Dus voor iedereen die voor weinig geld een lekker easy vert boardje wil en niet te autistisch is over beetje consessies doen hier en daar, topding!

CAD2819F-C488-425B-811D-103BEEDB6684_zpsho2swuop.jpg

CF077EB2-B677-4F55-9199-BB3C7EAB2604_zpsl7ltzwg4.jpg

447205C7-7347-4267-8CA1-E85F017E08CA_zpssxhwjbyn.jpg

D7D78DD2-42FC-48DC-AF64-D6B80DE21373_zpsbwwdkrnt.jpg
 
Ik heb ook zon mini ps4 maar dan de horizontale :) laat je normen en waarden los en het is te doen... Ging mij puur om de cps1 2 en neo geo games.
 
But the times, they are a-changing!

Nee serieus die Chinese crap is best degelijk tegenwoordig, prijs/kwaliteit. En die cave en toaplan boards zijn gewoon foeking prijzig ook dus dit is echt wel een oplossing, mits dus niet te kritisch.
 
Is er ook een optie om dat ding zo in te stellen dat hij direct naar een vooraf ingestelde game boot? En hoe is input lag?
 
Ja ik geloof het wel, je moet voor de ins-and-outs even op youtube checken. Is een gozer die hem vrij uitgebreid heeft gereviewed, zie hieronder. Hij heeft later ook de 15khz versie nog besproken (die laatste heb ik ook), dus ik zou zeggen check het even.

 
Laatste tijd weer gelukkig weer in toenemende mate bezig met retro gaming en heb kort geleden dit schitterende boek binnen gekregen. WIlde dat toch even delen, voor de liefhebber van SFC echt fantastisch. Uitgever Bitmap Books heeft trouwens voor verschillende systemen dit soort boeken te koop, deze week komt ook een famicom/nes boek uit en binnenkort een Neo Geo variant. Iets om in de gaten te houden, voor mij wel in elk geval na ontvangst van deze bijbel!

4hxkoxciqgjbm.jpg


w3sse7saiqwzo.jpg


xf7ky8v55p6zv.jpg


dtwptbqgxtl04.jpg


fbt5gvi9zakab.jpg
 
Gaaf zeg. Ja, die boeken zijn echt mooi. toch het mooiste van die games uit die tijd waren die verpakkingen.
 
Back
Top