What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruderudie's room

Tja, je hebt echt een hoogwaardige cab met die Egret

en die monitor is out of this world, TOP op 15Khz en TOP op 31Khz!

Enjoy!!
 
Ook maar mijn Sony trinitron bakbeest tv gedoneerd, een b&o 4000mx ervoor terug gehaald. Omdat echter de tv zich niet echt leent om automatisch het beeldformaat aan te passen tussen 50 en 60 hz consoles, heb ik er nog eentje naast gezet voor de overige consoles, van Ratson overgenomen. Beetje bizar idee 2 oude crt tv's naast elkaar, maar uiteindelijk is het wel ideaal en ziet het er ook nog eens vet uit imo. Mooie tv's, top beeld!

 
Heb de beveiliging er maar af gehaald, zo explicit is ie nou ook weer niet hehe..

Nu moet ie het doen
 
Hehe, ja Has dat hoop ik stiekem wel, hij vindt het nu alleen nog leuk om lekker mijn controlpads aan de snoer tegen de vloer aan te meppen.
 
Via Gamescollector op AO een vette sign besteld, echt een aanrader qua kwaliteit en gewoon de awesomeness:

B73CA84B-B7CD-49DD-9206-5BE1D629B895_zps3ujjq7mf.jpg
 
Back
Top