What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ruderudie's room

Zo na afgelopen zaterdag maar weer eens bezig geweest de gameroom af te ronden. Nog even kort het verhaal tot nu toe:

Ik ging samenwonen en begon een jaar of 6 geleden in de woonkamer. Lekker, cabs staan altijd in de buurt dus krijgen veel playtime:

DSC01451_zps1280e54c.jpg

DSC01450_zpsedc28420.jpg

Op den duur ga je steeds meer zooi verzamelen en moet je blijkbaar ook een keer een huis kopen. Natuurlijk krijg je in het nieuwe huis wel een dedicated kamer om je hobbyspul kwijt te kunnen, maar je word uiteraard wel direct verbannen naar de bovenverdieping:

DSC03684.jpg

Uiteraard heb ik destijds de grootste kamer gepakt die over was, maar nu is het zover dat in het voorjaar versterking wordt verwacht en daarvoor is natuurlijk alleen het beste (lees: grootste) goed genoeg! We zijn nu dus op het punt beland dat ik op het eindstation zit: de zolder. Gelukkig hadden we nog tijd om de zolder eerst op te pimpen voordat we aan de babykamer zijn begonnen. Je moet af en toe toch op je strepen gaan staan en je prioriteiten stellen ;). Verhuizen van alle cap was weer een drama, 1 voordeel is dat ik niet hoger kan dus alles is nu here to stay. Toen ik laatst op de verzamelbeurs in Utrecht was stond daar ook een knakker met LED strips, dus heb ik nu uiteindelijk ook de sfeerverlichting erin zitten.

Hier een crappy iphone filmpje, ik moet zeggen dat ik ondanks de schuine wanden uiteindelijk wel blij ben met de zolder. Echt een relaxte stek, de sfeer is weer goed voor elkaar en nu maar eens kijken of en wat er nog bij kan:

http://www.youtube.com/watch?v=JxRFIooK ... e=youtu.be

PS: ik kom er met die blacklight LED's net pas achter dat de stickers aan de zijkant van de NAC blacklight stickers zijn! Cool!

Cool Rudie. En alvast gefeliciteerd! En nu hop: kinderkamer maken en Capcom mini cute erin zetten. Haha!

Mooie plek Rudie, ik wou dat ik een zolder had. :D
Vond stiekem je cabs midden in de woonkamer nog mooier, maar ik heb eigenlijk geen recht van spreken want ik ben zelf sinds de geboorte van onze dochter verwezen naar de garage. :mrgreen:

Ziet er mooi uit daar op zolder Rudie!
En gefeliciteerd :)
Heb sinds 2 mnden een kleine meid en vind het geweldig.

Ach Rudie voor je het weet ben je van de zolder verbannen naar de schuur :P

Die woonkamer setup was inderdaad ook wel bruut, heb ik zelf ook, maar meer door ruimte gebrek.

nice, ik ben nog steeds bezig mijn zolder op orde te maken, maar er komt steeds meer bij :mrgreen:

Gefeliciteerd!! Ik word ook vader komende lente

Gelukkig is de schuur te klein en te vol met crap die echt nergens anders naartoe kan :). Zolder it is!

Ziet er heel erg mooi uit...die magneten zijn echt geweldig. Altijd leuk om te zien hoeveel zorg er in een arcade hoek/ kamer/ man cave is gestoken.

ruderudie":1j05tx30 said:
Gelukkig is de schuur te klein en te vol met crap die echt nergens anders naartoe kan :). Zolder it is!

:) ach ja ik ken me herinneren dat er ook iemand is (ckong :)) die er een schuur(tje) voor heeft gebouwd!

Gefeliciteerd met de kleine alvast!

Zo, weer even een update!

Inmiddels een week of 3 geleden kwamen Has en Pas bij thuis de 'superswap' doen: de Aero ging met Has mee en in ruil daarvoor kwam de Egret 2 van Pas in de gameroom. Foto's maken van een beeld blijft moeilijk, maar het is in elk geval een haarscherp beeld en een vette cab! Atomiswave op VGA ziet er helemaal ziek uit, maar ik had nou ent even geen zin om alles te verwisselen dus je moet het maar gewoon geloven :). Hier wat foto's en een filmpje, doet het plaatje van het beeldscherm geen recht met die butfoto's maar voor een indruk (van de kleuren bijvoorbeeld) wel prima:

IMG_1341_zps6cd599a3.jpg

IMG_1350_zps6bc103f4.jpg

IMG_1364_zps1912ce2f.jpg

En filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=b-a6FJe- ... e=youtu.be

Back