What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RTL7 van de kabel en wat krijgen ze er voor terug?

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
RTL 7 van de Amsterdamse kabel

Mooi land leven we toch. Zo worden Amsterdammers, die graag op de hoogte blijven van autosport, live voetbal en zakennieuws, gedwongen te verhuizen. De geytenwollen fatsoensrakkers van de programmaraad heeft namelijk zojuist besloten dat RTL 7 moet verdwijnen. Daarvoor in de plaats krijgen de bewoners van de hoofdstad en omgeving de Arabische familiezender Rotana Music Europe.

Volgens de programmaraad heeft RTL 7 te weinig toegevoegde waarde. En boven verstaan de Arabieren toch geen tiefus van Olav Mol, Alard Kalf en Johan Derksen. Wie toch nog wil genieten van Barbara Barend dient daarom gewoon een schoteltje aan te schaffen. Misschien goedkoop over te nemen van uw Turkse buurman...

Bron: Geenstijl
 
mooi heh, tijd voor een schotel op de dak (nee niet aan die balkon) en engelse zenders je huiskamer in laten komen, oprotten met nederlandse zenders en aanbieders.

alleen at5 kan blijven :P
 
Kutzooi. Meer kan ik er niet over zeggen, ik keek dan wel niet zo vaak(bijna nooit) RTL 7 maar het gaat om het idee dat alleen wij genaaid worden.
 
OMG dit zou ik echt niet trekken. Voetbal Insite is elke maandag vaste prik voor mij.

We wonen in Nederland man, waarom inpassen en een NL zender weggooien voor een stel bezoekers?
 
Zoooo als dat spel motherfuckers mijn F1 en alle andere autosport zouden afpakken dan ging ik echt helemaal los! Wat een fucking bullshit is dat dan zeg omg!!!
 
Ik woon niet in amsterdam hehehe dus het intereseert me geen reet!
 
Back
Top