What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Roms verkopen op ebay :/

ZiEk

1CC Aspirant
Dit is echt niet cool, een of andere n00b heeft geleerd om een iso te downen met clazieke roms en een emulator voor de dc.

En nu verkoopt ie kopieen op ebay, die shit is niet eens de cd waard maar mensen betalen wel boven de 20 eurie ervoor. WTF ik dacht dat het illegaal was.

erg lame als je het mij vraagd...

http://cgi.ebay.nl/763-SEGA-8-BIT-SPELL ... dZViewItem
 
Zeker best sneu als je zo aan je centen moet komen, maar mensen die hier op bieden zijn helemaal van de pot gepleurd.
Bedoel het is vrij makelijk hier aan te komen, dus laat staan dat je hier voor gaat dokken.
Ook zijn die emulators niet echt best voor je dc...

Van mij mag Ebay hier wel iets strenger op reageren, want zag laast ook een wilcard te koop staan.
Nu was ik ff aan het surfen en kwam dit tegen:

http://cgi.ebay.nl/Nintendo-64-N64-met- ... dZViewItem

Dat ding is echt belabberd slecht!(spreek uit ervaring :oops: ), en ik vind het raar dat dit soort pratijken gewoon bij Ebay door de beugel kan.
 
:oops:

Ik zou ook bijna ervoor bieden dat ding ziet er sick uit, maar nix beters dan het origineel zoumaarzeggen.

Kan je dat soort shit niet melden aan ebay ?
 
ZiEk":1whay80m said:
Dit is echt niet cool, een of andere n00b heeft geleerd om een iso te downen met clazieke roms en een emulator voor de dc.

En nu verkoopt ie kopieen op ebay, die shit is niet eens de cd waard maar mensen betalen wel boven de 20 eurie ervoor. WTF ik dacht dat het illegaal was.

erg lame als je het mij vraagd...

http://cgi.ebay.nl/763-SEGA-8-BIT-SPELL ... dZViewItem
Ik heb die gast gemaild. Met de vraag of ie niet illegaal bezig is.

Antwoord:
nee, want er zit geen auteursrecht meer op deze spelletjes. Anders zou ebay mn aanbieding er trouwens meteen afgooien
 
Jullie kunnen die gast gewoon aangeven bij Ebay.
Die N64 drive ziet er wel vet uit ja.
Ik wist niet eens dat dat bestond!
 
d2":3a4w2niz said:
Jullie kunnen die gast gewoon aangeven bij Ebay.
Die N64 drive ziet er wel vet uit ja.
Ik wist niet eens dat dat bestond!

Dat ding is echt waardeloos, heb er zelf ook eentje gehad en veel spellen doen het geeneens.Er zijn ook 2 verschillende versie's van, de 128MB en 256MB versie.
 
damn dus we kunnen allemaal het gaan verkopen ?

voor alle platform en alles lol meer aanbod minder geld voor hem lijkt me.
 
ZiEk":1ysehb1u said:
damn dus we kunnen allemaal het gaan verkopen ?

voor alle platform en alles lol meer aanbod minder geld voor hem lijkt me.

ja je kan het altijd proberen, het is wel zo dat je natuurlijk op een gegeven moment gekicked wordt van ebay maar als je wilt scammen dan maakt een feedback rating je geen reet uit en ga je net zolang door tot je niet meer kunt.

Gelukkig zijn er altijd oplettende mensen die dit soort stuff aangeven :)
 
Baki":3jvunqot said:
Die mensen moeten ze opknopen simple as that!

idd!

geeft totaal geen kick om zo je collectie aan te vullen en op deze manier is vezamelen geen klote aan.
 
Ik heb het erover als het echt legaal zou zijn zoals die dude zegt.

zou ook alleen maar zorgen dat die gast wat koopjes misloopt zoals 5 eurie per cd inplaats van laten bieden alsof het rare is tot 25 eurie.
 
Met MAME voor PC en DVD series (voornamelijk Chinese Anime bootlegs) staat ebay ook al vol mee. En er wat van zeggen op ebay is dweilen met de kraan open.

Die mensen die er op bieden weten letterlijk gewoon niet beter, simpel zat.
 
Back
Top