ruderudie
Bullet Dodger
Sinds een week blijft mijn scherm niet meer in positie. Eerder deed de pincushion al een beetje moeilijk, trok telkens op termijn weer bol of hol en was dus niet helemaal stabiel. Nu lijkt datzelfde te gebeuren met de v-hold. Het scherm blijft rollen naar boven, stel ik de v-hold bij rolt het scherm uiteindelijk naar beneden. Het blijft dus niet meer stabiel in het centrum van het scherm gepositioneerd.
Wie weet of hier iets aan te doen is en wat de oorzaak van dit probleem is?
Wie weet of hier iets aan te doen is en wat de oorzaak van dit probleem is?