Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
The Blackening en het vorige album: Trough the ashes of the empires Zijn gewoon geweldige albums! Burn my eyes is goed The more things change is ook top! De twee tussenliggende albums: The burning red en Supercharger zijn minder maar niet slecht! Daar kom nog een geweldig live album tussen door!
Dus inderdaad wat ken zegt luister voor je oordeelt
Enslaved was gisteren erg vet! Goede set van oude en nieuwe nummers! Het eerste voorprogramma 'shining' Je reinste bagger metal met trompetten!!! Opzouten!!! Het 2e voorprogramma Keep of Kalessin: Supervette band die mij aangenaam verrast heeft heb er maar gelijk een cd van aangeschaft! Kolere wat een power!!!!!