What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rock & Metal Headquarter

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wat zijn jullie favoriete bands? Naar welk genre luisteren jullie het liefst? Wat vind je van de huidige scene?

Bespreek hier alles over dit brede muziek genre.


Ik luister iniedergeval grotendeels naar Metal, maar sommige (Hard) Rock bands zijn ook zeker favoriet bij mji

Hier een kort lijstje

- Audioslave
- Guns N' Roses
- Fear Factory
- Korn
- Machine Head
- Hatebreed
- Metallica
- Muse
- Nirvana
- Pantera
- Pearl Jam
- Sepultura
- Slayer
- Soulfly
- Soundgarden
- System of a Down
- Velvet Revolver

Ben er vast nog zat vergeten, maar dit straatje is toch wel zo'n beetje mijn smaak. Pantera is echter nog steeds de grote favoriet.

Deze band klinkt iig ook wel goed alleen moet hun debut album nog uitkomen.

Black Stone Cherry - Lonely Train
 
AC/DC
Alice in Chains
Asian Kung-Fu generation
Audioslave (!)
Baroque
Children of Bodom
The Darkness
Dragon Ash
Dream Theater (!!!!!)
Electric Six
Ensiferum
Guns 'n Roses
In Flames
Iron Maiden
Jimi Hendrix
Korplikaani
Led Zeppelin
Metallica
Pearl Jam (!!!)
Pink Floyd (!!!!!)
Rise Against the Machine
Soundgarden
Temple of the Dog (!!!)
 
Hmm, qua rock en metal luister ik voornamelijk;

- Böhse Onkelz
- GNR
- Ancient Rites
- Misfits / Samhain / Danzig
- Rose Tattoo
- Amon Amarth
- Skyforger
- Einherjer
- Marduk
- Velvet Revolver
- Loaded
- Cruachan
- Within Temptation
- Danse Macabre
- Iron Clad
- Ultima Thule
- Glittertind
- Hel
- Motörhead
- AC/DC
- Mötley Crüe
- Slade
- Bruce Springsteen
- Bon Jovi
- Rammstein
- Nordend Antistars
- The 69 Eyes
- Backyard Babies
- Fear Factory
- etc...
 
HATEBREED is trouwens rock noch metal, en nog steeds hardcore :roll:.
 
ManoRevolver":21zjg35c said:
HATEBREED is trouwens rock noch metal, en nog steeds hardcore :roll:.

Ja je hebt gelijk. Maar aangezien hardcore weer een mix is tussen punk en metal kan het net zo goed gewoon onder metal vermeld worden.
 
Ore~sama":2wgji5mg said:
ManoRevolver":2wgji5mg said:
HATEBREED is trouwens rock noch metal, en nog steeds hardcore :roll:.

Ja je hebt gelijk. Maar aangezien hardcore weer een mix is tussen punk en metal kan het net zo goed gewoon onder metal vermeld worden.

Dat je hardcore een combo vind van punk en metal mag je vinden, maar is natuurlijk niet zo 😉.
Alle oude 80's HC bands hadden niks met metal te maken, en 99% klinkt er ook in de verste verte niet naar.
 
Wat maakt het uit. Punk mag dan wel een op zichzelf staande muziek soort zijn het is onderdeel van de rock muziek. Net zoals dat met heavy metal is.
 
Kent iemand Wolfmother. Is iniedergeval een nieuwe band die een beetje de 70 sound van rock nieuw leven in blaast.

Klink hier om een studio concert van hun te zien
 
Een baby in Zweden heeft van haar ouders de naam Metallica gekregen. Metallica is de favoriete rockband van de ouders. Toch was het eerst onzeker of het kind zo kon heten, want de burgelijke stand stak er aanvankelijk een stokje voor. De naam zou volgens ambtenaren te veel op metaal lijken.

Maar de ouders lieten het er niet bij zitten en gingen in beroep. En met succes. Na zeven maanden heeft de rechter besloten dat de naam niet in strijd is met de wet.

Het meisje zou geen nadeel ondervinden van de naam, volgens de rechter. Bovendien hebben de ouders in de tussentijd nog een andere Zweed gevonden die Metallica heet.
 
:lol: Het moet niet veel gekker worden. Ik vraag me trouwens af met de fanatieke gamers hier of iemand zijn koters naar gamecharacters gaat noemen. Ken trouwens wel iemand met een kat die Mario heet.
 
ZiEk":hu85l9un said:
Rock sux behalve:

Jimi Hendrix
Ministry
Nine inch Nails

:twisted:

Breakcore is beter!

zelf maak ik ook weleens dingetjes. http://student-kmt.hku.nl/~alex/ziekmp3/ZiEk.bday.guleresambd.mp3





Geloof niet dat we echt zitten te wachten op dit soort meningen in dit topic!!!


- Metallica
- Slayer
- Machine Head
- Satyricon
- Emperor
- Khold
- Burzum
- Cannibal Corpse
- Enslaved
- Darkthrone
- Mayhem
- Svartharid
- In Flames (ouwe werk)
- Dissection
- Immortal
- Alice in Chains
etc.
 
was me een genoegen :P

Gaan er nog mensen naar machine head 30 november??????
 
JA in het paard in den haag en in de melkweg in Amsterdam!!!!!
 
Back
Top