De game is gaaf; maar het is een andere game dan de die op de Model 3! Je vecht in "locaties" waar je een 'x' aantal vijanden moet uitschakelen. Zodra je dit 2x gedaan hebt ga je naar de volgende locatie. Je kan dus vrij lopen; maar niet van locatie naar locatie.Pat7o":3sbi3zat said:Kick! is het nog wat die game? heb m zelf toevallig gister binnen gekregen, maar kan m nog niet draaien omdat ik nog geen GD rom heb.
Het volgende heb ik gebruikt om spelen mogelijk te maken:goatboy":3sbi3zat said:Superb!! Hoe ziet dat er van binnen uit? Gebruik je de Capcom I/O? Zou erg graag een fotootje zien. Vooral wat betreft de voeding van de GD-Rom en stuff.
....Waarom heb je voor een Noami2 gekozen eigenlijk? en welke bios gebruik je?!
Psykick":2wy47q9l said:Dreamcastje erin, ben je van alle gezeik af :lol:
Pat7o":35gy7o3j said:Psykick":35gy7o3j said:Dreamcastje erin, ben je van alle gezeik af :lol:
ten dele mee eens, maar niet alle games van naomi zijn geport. (alhoewel dat er maar heel weinig zijn...)
ben zelf ook alleen van plan om de niet geporte games aan te schaffen. de rest draai ik gewoon op mijn dc.
Grafisch zit er volgens mij geen tot weinig verschil tussen naomi 1 en dc.
sterker, virtua tennis 1 zag er via de dc op mijn uni cab beter uit dan de naomi virtua tennis 1.