What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

rklok":j7d9htx5 said:
POP3 !!!!! :)

Pop3.JPG

HARDCORE!!!! :mrgreen: ook leuk dat ze verschillende art hebben (en jaartal) 2 waren vroegah een pop'n music 2 cab en 1 een pop'n music 1 cab, m'n exclusiviteit is er nou wel van af :P 1 gaat naar amsterdam :mrgreen:

blijft vet Ronnie, echt onwijs gaaf COOL :P
 
hahahaha, geweldig.
Die kids van mij vinden dat ook allemaal super.

Ze hoeven in bijv. Centerparks nooit bang te zijn dat ze geen spelletje mogen doen. Papa wil ook, dus hop allemaal rolletje euro's en gamen...

En hun bezoekjes aan het NGC staat heel hoog in de lijst favoriete uitjes.
Betere burgers dan de Mac, en games zonder wachttijd of Help, mijn muntjes zijn op.
 
WOW WOW WOW!!!! Wat een juweel, ik vind die hoekige vormen zo mooi! :D
 
Crap ik voel de greed weer toenemen, wat moet deze kosten?
Of komt er binnenkort weer een klein nieuwsbriefje :mrgreen:
 
Super mooi ding, wel een heavy beast denk ik. Als je gelijkvloers kwijt kunt zeker kopen, ik zou het wel weten
 
Een van de meest indrukwekkende cabs die ik voorbij heb zien komen.... zal wel door mijn MSX love , de themesong is nog gelijk aan die van de MSX versie

CV.jpg


Zo ziet hij eruit helemaal opgebouwd, maar dat is een dag werk!

Akumajo_Dracula_The_Arcade_Cabinet_1.jpg
 
De uiteindelijke cab is inderdaad behoorlijk groot ;)
img_2087.jpg


Het leek me ook wel een leuke cab, tot ik de gameplay zag ;)
Zal wel leuk zijn voor een tijdje en heeft wel novelty value.
 
Back
Top