What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Tis samen met de NEO 19 en de Pony III , de meest gewilde cab in Europa...
 
Bij die Capcom kan ik me indenken dat je na 30 minuten gamen een tennisarm, hernia, RSI en een ruggegraat-vergroeiing krijgt.
 
Jinxz":3lbl7k12 said:
Bij die Capcom kan ik me indenken dat je na 30 minuten gamen een tennisarm, hernia, RSI en een ruggegraat-vergroeiing krijgt.

Klopt, tis eigenlijk een upright-kast voor kinderen....
 
rklok":1u3a1iff said:
Klopt, tis eigenlijk een upright-kast voor kinderen....

Dat is wel nice. Ik zie al 2 kleine rakkers voor zo'n cab staan, hoe cool is dat.
 
Update RKLOK :

2 containers op zee

Een greep :

Capcom Mini Cute,SNK NEO 19,Sega (New) Astro,Sega Net Net City,Jaleco Pony 3,Sega Blast City,Taito Egret 2,Sammy Atomiswave,Namco Exeleena 1&2,Namco Cyberlead, Sega Aero (Table), Sega Megalo
 
OEH, lekker, allemaal goodies! :D

Ronnie, hou me s.v.p. even op de hoogte over de NAC's als je wilt. De rest interesseert me niet. :D 8)
 
Het was even stil in dit topic, maar 2 containers. Wel foto's plaatsen van als dat moois aub.
 
Wat een geweldige cab is dat zeg, zowel 2d als 3d.
Absolute aanrader voor mensen met geld en ruimte. En mocht iemand die ik ook maar een beetje ken ooit zo'n cab hebben, eis ik een uitnodiging :D
 
Ja, was de game zo gaaf? Ziet er wel badass uit.
 
Back
Top