Vet ding. Vraag me af of ik die ooit heb gezien. Misschien op een flyer.rklok":1wmivv2h said:owww yes, tis een Kanarie!
d":45fy5hz6 said:Vet ding. Vraag me af of ik die ooit heb gezien. Misschien op een flyer.rklok":45fy5hz6 said:owww yes, tis een Kanarie!
Gaat deze kast gerestaureerd worden?
Mooi ook de zijkanten 'Taito' in het wit ingegraveerd. Daar moet je een lamp op zetten zodat je dat detail goed ziet
