What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

CANADA????? wtf?
Is dat niet om. Volgens mij kunnen die beter meteen vanuit Japan bestellen.

De wereld werkt soms verbazingwekkend. Zo heb ik me er ook altijd over verbaasd dat het duurder was om mn familie te bellen die 10 kilometer verder net over de grens woonde dan het was om naar USA te bellen. (weet niet of dat tegenwoordig nog zo is trouwens)

Kijk eens wat ik vond in een SuperNEO cab, kan ik eindelijk mijn Yens kwijt :)

Bakkies.jpg

Ok, er staat パルス オーヒラ: 'parasu o-hira'.

Vertalers zetten dat om naar 'pulse ohira'. Intikken van zowel het katakana (in google.jp) als de engelse vertaling leidt naar een sauna annex danszaal annex mah-jong zaal:

http://www.pulse-ohira.co.jp/

Ken kan dit vast ontkennen of bevestigen :-)

Kan er ook weinig anders van maken idd :)

Belangrijkste is dat Ronnie eindelijk zijn Yens kwijt kan.
We zaten al met de handen in het haar, hoe hij dit moest oplossen. 😉

Ik kan vanavond weer rustig slapen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar ff zonder gein. Zijn wel kekke bakkies. :D

Rare Japanese stuff!!

Max.jpg

Houders voor asbakken en eerder blikjes dan bekers. In alle arcade hallen in Japan en eigenlijk overal op straat zie je vending machines met blikjes. Maar, idd geinig opgemerkt :)

Haha ik weet nog in de tijd van killercabs dat er een periode was dat dit opeens de meest gewilde cab was (wegens zeldzaamheid) terwijl het toch ern aardig huge monster is. Dingen gingen voor dik over de 1000 euro van de hand destijds! Altijd zo geel als wat trouwens, dan ziet deze er nog goed uit. Op ao kun je er denk ik ook flink mee scoren, je ziet ze nietvaak meer.

Ja klopt is nog steeds gewild en zeldzaam, ik denk dat ze de sales topic niet eens halen..
Ik heb in de afgelopen jaren de meeste candies hier wel voorbij zien komen, maar deze is toch wel erg bijzonder..

Back