goatboy":1d4y7dcs said:rklok":1d4y7dcs said:zpeakabonk":1d4y7dcs said:nac et nnc zie je genoeg :mrgreen:
Sorry Henk , je hebt maar een 'gewone' nnc![]()
:lol: Tja, Geef me dan maar nog zo'n gewoon ding met zo'n standaard scherm erin. 8)
Trouwens, heb je meerdere van deze Candy 25's? Het panel op de laatste foto's is anders namelijk.
Scherm gezien

