ElPancho":2f5n43ol said:Die links achterin met die waanzinnige marquee/lcd ..... Otomedius Gorgeous toevallig?
Nice hoor alles zo bijmekaar!
Nog losse 26"/29" crt's in voorraad?
En euh, Uni's? :?
rklok":rl6apx6p said:En euh, Uni's? :?
???
DLX":zjthdco9 said:Wanneer weer een meet (@) Ronnie?![]()