rklok":27ndts6z said:Misschien leuk om te posten welke cabinet op dit moment aan gewerkt wordt hier :
(zo niet schiet het maar af dan stop ik er weer mee)
ckong":2p16d1rv said:Inderdaad, mooie cab. Is zeker al verkocht?
Wat voor cabs heb je op dit moment zo al te koop staan eigenlijk? Nog interessante 'stukken' daartussen?
goatboy":3tktgg3o said:Mooi rijtje Astro's Ronnie! Zelfs de balltop en button kleuren zijn bijna allemaal origineel.Zie dat een cab een 1P panel heeft? Heb je nog zo'n 1P Astro panel in top condition? Dus geen roest.
rklok":1dyurawi said:Nee had er maar 1, zie ik ook weinig langskomen die 1 players...