What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Najaaa.......waar komt dit nu weer vandaan? Zoek een andere bezigheid dan constant mij te bashen... gelukkig ziet iedereen dat hier ook!
 
Boehoe Calimero...dit is een forum en ik geef mijn mening. Dan moet je niet op een forum posten. Now go play some Darius!
 
Vette cab. Mad respect dat je die hier hebt weten te krijgen. Wow!
Ik durf het bijna niet te vragen....... meer pics plz ........
 
Zodra mijn dochtertje groot genoeg is moet ik eigenlijk zo'n cab hebben. :D
Lijkt me ook niet zoveel ruimte in te nemen
 
Ssssssst Refik,

Straks weet iedereen dat antonsombetzkistudentzki een hobbit is :mrgreen: 😉
Maar even ontopic: Ronnie is hij te koop? En wat is de prijs indien dit het geval is?
 
Idd, graag geheim houden, niet iedereen heeft mijn harige voeten gezien :p
Ik heb idd iets vergelijkbaars, lang niet zo mooi als deze welliswaar, maar zijn toffe kastjes.

Heb er een klein opstapje voor staan omdat ik er anders niet bij kom. Net iets te groot.
 
Tjeezz de prijs van zo'n kleine capcom cute was ookal aanzienlijk.
Hoe kleiner de cab, hoe hoger de prijs?

Blijven wel geinig dingen :D
 
Die van sombetzki is nog zeldzamer, ik weet iig dat er 3 van zijn. Een hier in Nederland en twee in Engeland. Wurstkopp op AO had er twee maar naar mijn weten een ervan verkocht.
 
Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?

Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner :D
 
Goed bezig Ronnie!!! Elke keer als ik je die fotos van je zie met al die prachtige cabs, gaat t weer ontzettend jeuken. Gelukkig heb ik er 2 van je weg kunnen kapen en die blijven, met of zonder vrouw :P
 
Marcosan30":2u85d410 said:
Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?

Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner :D

Voor de gemiddelde Japanner is dat gewoon een fullsize cab ;)
 
Ratson":r060bjo7 said:
Marcosan30":r060bjo7 said:
Kijk zodra iets schaars wordt snap ik dat de prijs ineens omhoog gaat.
Wat ik me nog afvroeg is waar deze 'kleinere' cabs hebben gestaan; gewoon in een arcadehal voor kinderen? Waren ze 'gimmickie' bedoeld?

Hopelijk weet iemand het antwoord, ronnie misschien of een andere japankenner :D

Voor de gemiddelde Japanner is dat gewoon een fullsize cab ;)

Whahahahahaha das idd zo :mrgreen:
 
MarioSanchez":15bvp83s said:
Goed bezig Ronnie!!! Elke keer als ik je die fotos van je zie met al die prachtige cabs, gaat t weer ontzettend jeuken. Gelukkig heb ik er 2 van je weg kunnen kapen en die blijven, met of zonder vrouw :P

Met of zonder vrouw...... hahahahaha
 
Back
Top