Trailblazer
1CC Aspirant
Guys, heb een prachtig mooie Rezon PCB aangeschaft tijdens de meet zaterdag (Has, tx again it's a beauty) en ik wilde toch even wat kwijt over deze badass mf game.
Ik hou van shmups, heel veel zelfs maar helaas heb ik alleen een horizontal candy screen oh moment dus Cave games, Ikaruga en Radiant Silvergun speel ik op de xbox. Border Down, Chaos Field, Giga Wing etc. op de candy. Vroeger was R-Type een verslaving en ook Pulstar en Blazing Star heb ik kapot gespeeld. Want..... daar kwam ik verder mee.
Maar Rezon..... arghhh....is zoooooo...sado-maso-bone-breaking-evil-hardcore moeilijk!! Ik zie het als een uitdaging ook omdat ik nog niet geoefend genoeg ben maar aiaiaiai ik moet echt een boksbal op zolder gaan hangen.
Ik zou Rezon willen omschrijven als een naked horizontal shmup. Simpele en onverfijnde gameplay met een doordachte pod fire ability en constant herhalende geluidseffecten. Maakt het erg puur en dat is tevens de kracht van deze obscure game; geen fratsen. Ik vind het echt een fijne game en ze blijft zeker bij me. Daarnaast ga ik proberen om em te 1ccen. Jullie horen in 2018 of dat is gelukt.
Ik hou van shmups, heel veel zelfs maar helaas heb ik alleen een horizontal candy screen oh moment dus Cave games, Ikaruga en Radiant Silvergun speel ik op de xbox. Border Down, Chaos Field, Giga Wing etc. op de candy. Vroeger was R-Type een verslaving en ook Pulstar en Blazing Star heb ik kapot gespeeld. Want..... daar kwam ik verder mee.
Maar Rezon..... arghhh....is zoooooo...sado-maso-bone-breaking-evil-hardcore moeilijk!! Ik zie het als een uitdaging ook omdat ik nog niet geoefend genoeg ben maar aiaiaiai ik moet echt een boksbal op zolder gaan hangen.
Ik zou Rezon willen omschrijven als een naked horizontal shmup. Simpele en onverfijnde gameplay met een doordachte pod fire ability en constant herhalende geluidseffecten. Maakt het erg puur en dat is tevens de kracht van deze obscure game; geen fratsen. Ik vind het echt een fijne game en ze blijft zeker bij me. Daarnaast ga ik proberen om em te 1ccen. Jullie horen in 2018 of dat is gelukt.