Ik durf te wedden dat jij ze download :lol:Ken":23sls186 said:Dat wordt huilen met de pet op. Er zal toch nooit iets boven de Dreamcast versies gaan, dus deze ook niet.
Rano":10s1lf22 said:Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!
Triple wh00t!
Ken":3cqecxm7 said:Ik zou niet weten waarom.
R-Type":5qtrddiw said:Ken":5qtrddiw said:Ik zou niet weten waarom.
Propere HD support voor HDTV's, online leaderboards, achievements, online co-op voor Ikaruga....
En in mijn geval hoef ik geen DC aan te sluiten.