A
Anonymous
Guest
Hallo,
Een beetje laat misschien aangezien het nu al 2008 is, maargoed.
Hier kan je je top 20 posten van retrogames (tot het Dreamcast tijdperk ongeveer) die je in 2007 gespeeld hebt. Als je bijvoorbeeld Street Fighter Alpha altijd speelt op de Street Fighter Alpha collectie op de PS2 is dit natuurlijk wel toegestaan.
Post wel alleen games die je zelf hebt of gehad hebt en dus ook echt (uit)gespeeld hebt.
Ok, hier is mijn top 20:
1: Street Fighter III: Third Strike
2: Psyvariar 2: The Will To Fabricate
3: Super Street Fighter 2 X
4: Street Fighter II' Hyper Fighting
5: Neo Turfmasters
6: Megaman 2
7: Street Fighter Alpha 2
8: Dodonpachi
9: King of Fighters 98
10: Samurai Shodown 2
11: Megaman 3
12: Dance Dance Revolution 2nd Remix
13: Waku Waku 7
14: Parappa The Rapper
15: Ikaruga
16: Super Tennis
17: Super Mario World
18: Mario 3
19: Mario 2: The Lost Levels
20: Dynamite Headdy
Een beetje laat misschien aangezien het nu al 2008 is, maargoed.
Hier kan je je top 20 posten van retrogames (tot het Dreamcast tijdperk ongeveer) die je in 2007 gespeeld hebt. Als je bijvoorbeeld Street Fighter Alpha altijd speelt op de Street Fighter Alpha collectie op de PS2 is dit natuurlijk wel toegestaan.
Post wel alleen games die je zelf hebt of gehad hebt en dus ook echt (uit)gespeeld hebt.
Ok, hier is mijn top 20:
1: Street Fighter III: Third Strike
2: Psyvariar 2: The Will To Fabricate
3: Super Street Fighter 2 X
4: Street Fighter II' Hyper Fighting
5: Neo Turfmasters
6: Megaman 2
7: Street Fighter Alpha 2
8: Dodonpachi
9: King of Fighters 98
10: Samurai Shodown 2
11: Megaman 3
12: Dance Dance Revolution 2nd Remix
13: Waku Waku 7
14: Parappa The Rapper
15: Ikaruga
16: Super Tennis
17: Super Mario World
18: Mario 3
19: Mario 2: The Lost Levels
20: Dynamite Headdy