What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet verhuizing 9 en 10 september!

Psykick

Loop Survivor
Het is weer eens zover! Retro Planet (voorheen NGC) wat in de toekomst onderdeel gaat uitmaken van het Nationaal Videogame Museum, gaat wederom verhuizen. Dit keer wat minder stress en gedoe, maar desalniettemin best een puist werk. Bij deze doe ik een voorzichtige oproep voor wat hulp in het weekend. De zaterdag en de zondag zullen we de grote overtocht doen en kunnen zeker elk handje gebruiken.
Al kun je maar een paar uurtjes, alles is altijd welkom ;)

Als we eenmaal op orde zijn zullen we weer een vet event organiseren om de nieuwe vorm te vieren waar je dan van harte welkom bent als eregast!

Als je kunt komen kan je je hier aanmelden en ik zal het gaan opnemen in de planning!

Alvast dank!!

Hasan
 
Zaterdag kan ik sowieso niet, maar heel misschien zondag wel. Ik laat het morgen of overmorgen wel even weten.
 
Beetje laat, Want ik zit gewoon dit weekend helemaal vol.
Ben ook herstellende van een schouderblessure. is misschien voor mij maar beter dat ik niet kan. Want ik vind het altijd wel enorm gezellig die verhuizingen. Hard werken, en heel veel pret.
 
Da Dude":1d1rhfjn said:
Want ik vind het altijd wel enorm gezellig die verhuizingen. Hard werken, en heel veel pret.

Agree!

Dit weekend zit ik ook helemaal vol. Weekend erop zou ik wel kunnen. Succes in ieder geval dit weekend!!
 
Has, zoals te zien is geweest aan mijn afwezigheid tijdens de laatste paar events heb ik het veel te druk, meehelpen gaat mij dus helaas ook niet lukken. Wel wens ik jou en alle eindbazen die wel komen helpen enorm veel succes toe met deze monsterklus! Enorm tof overigens dat je deelgenoot wordt van het Nationaal Videogame Museum, klasse!
 
Was graag komen helpen dit keer maar moet zaterdag alweer werken.
Er loopt op mijn werk ook een mega project.

Heel, heeeeeel misschien drop ik toch even langs.

Succes in ieder geval en ik kom zeker langs als alles klaar is!

Welke tijden ben je aan het knallen zaterdag en zondag btw?
 
Gelukkig. Ik zag je bericht op FB. Was bang dat je te weinig hulp had die zondag.
Mocht je weer hulp nodig hebben, laat het maar weten. alleen dan iets eerder ;-) Dan kan ik nog dingen verzetten, of de dag vrijhouden.
 
dat was vorige week een leuk stukje op het jeugdjournaal
moest toen gelijk terug denken aan het center op het industrie terrein
lekker racen in de Daytona,...heerlijk
mochten we tzt tijd weer is in Zoetermeer zijn komen we zeker ff langs
 
Back
Top