What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event "The Newcomers" 29 april 2017

Psykick

Loop Survivor
Dit keer staat in het teken van twee nieuwe familieleden die een ereplek hebben verdiend in arcade history!

Er zal een highscore battle zijn op deze twee kasten en de winnaar krijgt natuurlijk een leuk presentje!

We gaan dus weer volop knallen met een nog vettere lineup van games. Kom weer gezellig langs en neem je matties, chickies, daddy's, mommy's, kiddies, grannies and grandpa's mee voor een onvergetelijke dag racen, vliegen, fietsen, schieten, boksen, skaten, skiën, hockeyen, sparren, narren, lachen en vooral genieten!

Wanneer? 29 april dus, vanaf 13:00 uur

Waar? Edisonstraat 55 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur en is gratis!

Kom de hele dag lekker ongelimiteerd gamen voor een vast bedrag!

Entree is €15,-

Kinderen t/m 12 jaar gamen voor €10,-

Als je een hapje wilt eten in de avond kan dat voor €5,- er zal een daghap geserveerd worden. Laat dit bij voorkeur weten, zodat ik rekening kan houden met het aantal eters. Er zal ook overdag een broodje en een snackje zijn. Ook de vega's houden we natuurlijk rekening mee ;)

Hier nog de lijst met games die te spelen zullen zijn ;

The Newcomers :

Star Wars Trilogy DX
Operation Wolf

House of the Dead 2 DLX
The Ocean Hunter
Pang Pang Paradise
Prop Cycle
Enduro Racer
Off Road 3 player
Virtua Racing twin
Outrun Classic DLX
Alpine Racer 2
Point Blank 2
Time Crisis 2
Ninja Assault
Rambo
Quick and Crash
Virtua Cop 3
Silent Scope EX
Crisis Zone
Gunblade
Mortal Kombat X
Street Fighter 3 Third Strike
Super Street Fighter 2 Turbo
Alien vs Predator
Puzzloop
Hot Rod
Bishi Bashi 2 player
Marvel vs Capcom
Raiden 2
Espagaluda 2
Route 66
Star Wars Pod Racer DLX Twin
Wild Pilot
Sega Rally 2 DLX twin
Aqua Jet DLX
Sonic Airhockey
Sega Rally twin
GTI Club Twin
Outrun 2 SP 4 player
Daytona twin
In the Groove 2 Dansmachine
Guitar Freaks V8
Soul Calibur 3
Mushihimesama
Air Trix
Puzzle Bobble
Teenage Mutant Ninja Turtles
Virtua Fighter 3
The Punisher
Final Fight
Strikers 1945 plus
Metal Slug 3
VJ slap
Metal Slug 2
Neo Geo 4 slot cabinet
Mega Tech system
Xybots
Tekken
Mortal Kombat 2
NBA Jam
Fighting Mania
Panic Park
Pac Man
Gundam vs Gundam Next
Donkey Konga Gamecube Demopod
Contra PS2 Demopod
Streets of Rage Megadrive
Mario Bros 3 NES
Typing of the Dead
Mario Kart Double Dash Gamecube op de beamer
 
Dit is toch super gaaf, hoor!

Helaas kan ik niet altijd maar houd de events toch in de gaten, Gti club heb ik nooit gespeeld dus daar ben ik benieuwd naar.
 
Operatiuuun ... WULVE
TATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA
Ik heb/had (misschien verkocht) een officieel Operation Wolf t-shirt in de maat S.
 
Ik kan me van Operation Wolf voornamelijk herinneren dat ik er niks van kon. Dat beloofd wat voor zaterdag :mrgreen:
 
Operation_Wolf_Poster.png
749054-operation_wolf__taito_.jpg

293552-operation-wolf-nes-front-cover.jpg
28019001.jpg
opwolfj.png
operation_wolf_atari_st_french_ad.jpg
57786-operation-wolf-sega-master-system-front-cover.jpg
 
Op. Wolf was brutal. Ben bij de eindbaas van level 2 gekomen. Toen schoot ik de hostage dood, game over. high score, 4e plaats.
Marvel vs Capcom, was Marvel vs Capcom 2
En er was ook DoDonPachi Dai-ou-jou
Lekker gegeten, runderstoofvlees.
Deze arcade is te sick!
 
Het was alweer even geleden dat ik geweest was, maar wow wat is de hal mooi geworden. Veel meer decoratie. En volgens mij waren er nog nooit zoveel kasten. Natuurlijk weer even Bishi Bashi en Panic Park gedaan (de vaste toppers). Ook weer Daytona gedaan, blijft altijd geweldig. Vond die Star Wars Arcade kast ook heel erg mooi. Heb ook Operation Wolf gedaan, maar ging al dood in het tweede level....

Ook leuk hoe alle oude consoles staan opgesteld. Ik kan me niet eens meer heugen sinds wanneer ik een oude NES-controller in mn handen had.

Dit is toch echt de mooiste en grootste arcade die ik heb gezien. Sfeer is ook altijd goed. Volgens mij kan niks in Nederland (en ver daarbuiten?) hieraan tippen. Blijven doorgaan!
 
Back
Top