What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 23 april!

Bedankt, gaat wel goedkomen, zolang ze niet denken dat het om een neus correctie gaat :confusion-helpsos:

mj-photo-comparison-early-80s-2007-part-2.jpg
 
Lekker bezig Hasan!
Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand...

Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken ;)
 
sombetzki":1jp2s5q7 said:
Lekker bezig Hasan!
Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand...

Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken ;)

Thnx! Ja, het blijft ook een aardige rit. Ik ga in de toekomst per kwartaaal een thema event hosten, dus dan is het natuurlijk cool als we de community zoveel mogelijk bij elkaar hebben. Tussendoor elke maand sowieso voor iedereen die kan en wil :mrgreen:

@dkjr, noted ;)
 
Psykick":3nmdikyw said:
sombetzki":3nmdikyw said:
Lekker bezig Hasan!
Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand...

Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken ;)

Thnx! Ja, het blijft ook een aardige rit. Ik ga in de toekomst per kwartaaal een thema event hosten, dus dan is het natuurlijk cool als we de community zoveel mogelijk bij elkaar hebben. Tussendoor elke maand sowieso voor iedereen die kan en wil :mrgreen:

@dkjr, noted ;)

4 x per jaar lijkt me een hele mooie optie voor ons om erbij te zijn!
 
Psykick":xk15i6ie said:
Thnx! Ja, het blijft ook een aardige rit. Ik ga in de toekomst per kwartaaal een thema event hosten, dus dan is het natuurlijk cool als we de community zoveel mogelijk bij elkaar hebben. Tussendoor elke maand sowieso voor iedereen die kan en wil


Cool, thema events...leuk idee.
 
:crying-yellow: :crying-yellow: :crying-yellow: :crying-yellow: :crying-yellow: :crying-yellow:

Kakkerde kak kak! Kan ik weer niet en kan het ook niet afzeggen. Die z**dweekenden zijn tegenwoordig zo volgepland ook..
 
Cageman":vhyvdy44 said:
Het eerstvolgende thema wordt: Smilies.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*






*Maakt zeer sip gezicht...


Edit: Dan trek ik m'n Fernandeath shirt aan van Waku Waku 7.*



*Maakt weer een blij gezicht.
 
Ik ben erbij met eten. Misschien dat Sebas 's middags ook mee komt maar hij eet niet mee.
 
Zag ik het goed? Fighting mania gespot in het filmpje van volgens mij de laatste event. Nice! Ik zal mijn best doen om er weer bij te zijn. :D
 
Back
Top