What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

Ja, zullen we volgende keer een sambal toernooi organiseren? Tering, wat was dat heet zeg!
 
Erg naar m'n zin gehad. Kijk er naar uit om vaker naar bijeenkomsten zoals deze te komen! (En iets meer te socializen :oops: )
 
Mannen thnx for the support! Het was echt een enorm leuke dag. Zoals Anunaki zei was het Outrun toernooi de kers op de taart :)

Tot de volgende!
 
Ik kon helaas niet,
Volgende moest ik toch maar weer eens bij zijn.
Hoef niet te vragen hoe het geweest was ... Altijd vette avonden daar.
See you next time.
 
Ik ook niet. Moves like Jagger :-) Respect. Leuk om te zien hoe iemand op zulke games helemaal los gaat. Ook bij Dj mania, gitar hero etc.
Niet mijn ding, zal er dus ook nooit goed in worden.

BTW. Hebben ze ook een Headbang game. Dan ben ik vast heel goed hahahaha.

Ik zal nog even wat foto's delen, heb er nog wat genomen.
 
Mooie view op de ruimte, kan niet wachten om een keer te komen spelen. Geweldige verzameling cabs
 
Back
Top