What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

Hey,
Ik verwacht er ook te zijn, met 2 kids, en misschien dat er nog een vriend meegaat.
Ik doe niet mee aan de Outrun challenge Ik weet niet tot hoelaat ik kan blijven.
Misschien dat als er nog plek is, ik op dat moment nog besluit om mee te doen.
 
Psykick, ik kom toch naar het evenement. Ik eet mee, maar doe niet mee aan het toernooi. Heb die avond een afspraak, ik ga iets na het eten ongeveer weg.
 
Ik ben er plus forum member (zonder posts nog) Binus en we blijven eten en willen beide meedoen aan Outrun :)
 
Sorry guys, het gaat mij helaas niet lukken om er bij te zijn. Ik keek hier enorm naar uit :( I will get you next time Cage! :P
 
Anunaki":a7yvcmed said:
Ik hoop dat de zoon van doggystyle niet meedoet, hij heeft me al genoeg gewhiped vorige x
:lol: :lol: altijd leuk om te horen
wij zijn er helaas niet bij dit weekend....
hoop dat het lekker druk wordt en jullie allemaal fun hebben.
Ben benieuwd wie de Outrun winnaar zal worden
 
Last minute toch vervoer geregeld, dus ik meld me aan! 3 outrunners en 2 mee eters als dat nog kan :D
 
Heb je ook een PM gestuurd gisteren, maar omdat je die nog niet gelezen hebt ook maar even hier. Ik moet helaas cancellen omdat Binus onverwacht moet werken :(
 
Back
Top