What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

Psykick

Loop Survivor
Op 21 mei staat het volgende event gepland van Retro Planet :D

Tijdens dit event zal er een Outrun 2 SP toernooi worden gehouden, dus hou dit topic in de gaten voor spelregels en inschrijvingen!

Entree is €15,-
Kinderen €10,-

Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.

Je bent vanaf 13.00 welkom.

Als je de hele dag blijft kan je je wel opgeven voor een portie eten voor €5,- p.p. Ik weet nog niet wat het wordt, maar het kunnen zomaar weer eens een keer burgers zijn.

Waar? Stephensonstraat 7 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur!

Laat aub tijdig weten of je mee-eet
Iedereen is welkom, dus spread the word!

See ya then!

Deelnemers en spelregels Outrun 2 :

Maximaal 32 deelnemers. Het complete toernooi duurt ca. 2 uur en begint om 19.00 uur na het eten.

Er is geen inschrijfgeld nodig. Er zal een leuke kleinigheid zijn de voor de winnaar, maar het belangrijkste is dat je jezelf natuurlijk Outrun champ mag noemen.

Voordat ik het op Facebook zet wilde ik eerst de forummembers de kans geven om zich aan te melden voor het toernooi. Kinderen mogen niet aan het toernooi meedoen. Daar zal ik op een ander moment een juniortoernooi voor organiseren.

Voorlopige inschrijvingen :

Psykick
Mart
Cageman
VWBabe
Beatmaster-P
Sphere
d
Wombat
Anunaki
Groo1306
Jinxz
Laurent
Justice
Jeroen
Muijsch
 
KIJK! Dit is tof :) ik ga mijn agenda proberen schoon te vegen voor die dag, officiële inschrijving volgt nog :)
 
Denk dat ik het ook weer eens kan gaan redden! Zou tof zijn, wil het graag eens zien daar. Cool thema ook
 
Als het dit keer kinderziektes niet roet in het eten gooien ben ik erbij +2 kids . We blijven niet eten en Outrun toernooi kan ik dan dus niet aan meedoen (zou zowieso kansloos zijn geweest, racegames ben ik vrij crap in :oops: )
 
Back
Top