waiwainl":bkorltqr said:Op mijn verjaardag! Ik ben er bij. 2 personen.
Psykick":2emnes1b said:Jammer kerel, next time!
waiwainl":28ixpmgd said:Op mijn verjaardag! Ik ben er bij. 2 personen.
cthulhu":3scqwy0b said:Psykick":3scqwy0b said:Jammer kerel, next time!
Tja, het is niet anders...ik hoop dat ik m'n examen haal...ik hou niet van examens, toetsen etc.