What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

Psykick

Loop Survivor
Op 2 juli staat het volgende event gepland van Retro Planet :D

Er staan weer een paar nieuwe dingen, waarvan er eentje echt lachen is! Het zou ook zomaar de laatste op deze locatie kunnen zijn, omdat de vakanties eraan komen en daarna Retro Planet wellicht op een nieuwe locatie zit, fingers crossed people!

Entree is €15,-
Kinderen €10,-

Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.

Je bent vanaf 13.00 welkom.

Als je de hele dag blijft kan je je wel opgeven voor een portie eten voor €5,- p.p.

Waar? Stephensonstraat 7 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur!

Laat aub tijdig weten of je mee-eet
Iedereen is welkom, dus spread the word!

See ya then!

Voorlopige inschrijvingen :

Psykick +eten
Mart +eten
Cageman +eten
Netaxe +eten
Beatmaster-P +eten
Jinxz +eten
 
Gewoon kinderen krijgen: Dan ben je gebonden aan de schoolvakanties, en die zijn 2 juli nog niet begonnen :D
 
Hopelijk een nieuwe locatie waar je kunt blijven en je concept helemaal kunt uitwerken!

Dan hoop ik dat ik er deze keer nog bij kan zijn. Laat het je asap weten!
 
Ik ben er niet bij...ben dan naar Monster Jam in De Kuip in Rotterdam. Veel plezier voor iedereen die wel gaan!
 
2 juli... dan zit ik in België...helaas! Enjoy mannen! (en vrouwen, kinderen, de katten van Mart etc)
 
Dan ben ik net op weg terug naar NL met de auto en kom pas de volgende dag aan :(

Voor de volgende meeting moet ik maar wat beter plannen :)

Hoop wel dat het een beetje lekker weer gaat zijn als de BBQ aangeslingerd gaat worden!
 
RoOd":2tk9z8bi said:
Dan ben ik net op weg terug naar NL met de auto en kom pas de volgende dag aan :(

Voor de volgende meeting moet ik maar wat beter plannen :)

Hoop wel dat het een beetje lekker weer gaat zijn als de BBQ aangeslingerd gaat worden!

Ditto
 
Back
Top