What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 13 augustus!

Psykick

Loop Survivor
Op 13 Augustus staat het volgende event gepland van Retro Planet :D

Er zijn nog genoeg mensen niet op vakantie, dus kom een dagje gezellig gamen!

Entree is €15,-
Kinderen €10,-

Drinken, een broodje en wat versnaperingen kan je aan de bar kopen.

Je bent vanaf 13.00 welkom.

Waar? Stephensonstraat 7 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur!

Laat aub tijdig weten of je mee-eet
Iedereen is welkom, dus spread the word!

See ya then!

Ps. Ik heb gehoord dat er dit keer weer hamburgers op het menu staan :character-chef:
 
Shit, ik heb de vorige editie overgeslagen. Kom ik deze keer dubbel en dwars goedmaken! Count me in!

Mark ~

P.S.: Ik neem wel weer mijn eigen vega mee!
 
Pffffff... Ik wil heel graag weer een keer komen, lang geleden alweer. Weet niet of het lukt nu met die kleine ...
 
Hamburglarables, yes!
d+2 met eten, dus 3 burgers. Minstens 3 burgers dus.....
 
Kan het niet een keer op een zondag? Eén van mijn beste vrienden, een echte gamer, werkt altijd op zaterdag (in een gameshop uiteraard) en kan er dus zo nooit bij zijn :(
 
Baki":2np5daq0 said:
Kan het niet een keer op een zondag? Eén van mijn beste vrienden, een echte gamer, werkt altijd op zaterdag (in een gameshop uiteraard) en kan er dus zo nooit bij zijn :(

Zodra het een vaste locatie is ga ik elk weekend het hele weekend open, dus komt wel goed ;)
 
Psykick":2jy5yvu6 said:
Baki":2jy5yvu6 said:
Kan het niet een keer op een zondag? Eén van mijn beste vrienden, een echte gamer, werkt altijd op zaterdag (in een gameshop uiteraard) en kan er dus zo nooit bij zijn :(

Zodra het een vaste locatie is ga ik elk weekend het hele weekend open, dus komt wel goed ;)
:!: :!: GAAF! :!: :!:
 
Weet niet waar jij vandaan komt Da Dude maar ik kom vanuit Maastricht :), ieder keer toch de moeite waard!
 
Back
Top