What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet artikel in het AD van afgelopen zaterdag 16 april

Ik las dit artikel in de Belgische krant en ik ben echt onder de indruk van je collectie!Dus ik dacht ik maak hier ff een account aan.
Ik zelf heb sinds zo'n 3 jaar een mame kast in mijn woonkamer staan om al mijn favoriete games te kunnen herbeleven.liefst van al zou ik een mk 1 kast willen hebben. Maar mijn vrouwtje denkt daar anders over. :D

Doe zo verder zou ik zeggen.
Mvg
 
Inhoudelijk superleuk artikel, hopelijk draagt het bij aan nieuwe leden 👏

Vind wel dat Hasan een dikke kop heeft op de foto :o
 
Marcosan30":3jr0i4g0 said:
Inhoudelijk superleuk artikel, hopelijk draagt het bij aan nieuwe leden 👏

Vind wel dat Hasan een dikke kop heeft op de foto :o

Thnx Marco! Ja, die fotograaf maakte alle foto's met een fisheye lens, dat is echt het tegenovergestelde van al die selfies waar je de foto zo maakt dat je er juist slanker uitziet :lol:
Ik ben niet de slankste, maar zo nou ook weer niet hahaaa, ach ja, fuck it :mrgreen:

@hellfish, welkom op het forum en wie weet tot snel een keer in de arcade ;)
 
Psykick":14br2f2f said:
@hellfish, welkom op het forum en wie weet tot snel een keer in de arcade ;)
Je kunt Psykick herkennen aan zijn enorme formaat. Wel even een fisheye-bril opzetten, anders herken je hem niet :mrgreen:
 
Cageman":35kmzbrw said:
Psykick":35kmzbrw said:
@hellfish, welkom op het forum en wie weet tot snel een keer in de arcade ;)
Je kunt Psykick herkennen aan zijn enorme formaat. Wel even een fisheye-bril opzetten, anders herken je hem niet :mrgreen:



Haha. OK, en dan kunnen jullie MIJ ineens herkennen aan mijn fisheye-bril 8)

Is er deze zaterdag iets georganiseerd ?of heb ik dit verkeerd gelezen op dit forum?
 
Tof man! Hopelijk komt er een grote toestroom van gamende mensen! :D Hasan's dream turning reality! :D
 
Hoop dat dit een realiteit wordt! Geloof zeker dat hier een publiek voor is. Al zal het misschien moeilijk worden om het mega grootschalig te doen, met 200 kasten op 1 locatie. Maargoed, een knusse arcade met 50 kasten is ook leuk :P
Hoeveel kasten staan er eigenlijk in een gemiddelde arcade in Japan?
 
Dat is een machtig mooie collectie kiekjes! Heb ze allemaal even doorgenomen, en vraag me af hoe vaak je daar verdwaald bent geraakt :P
Van al die kasten, is er toch niks zo mooi als de witte candy cabs. Hoop er zelf ooit ook 1 te hebben. (of meer :D)
 
Kicken zo'n artikel! Hopelijk leidt het tot meer members en who knows, betere aanbiedingen voor locaties!

Mark ~
 
Wat ongelofelijk vet zeg! En mooi dat het AD hier aandacht aan heeft gegeven. Leuk artikel, epische foto's. Hasan got 99 problems but wrong way ain't one :P
 
Back
Top