waiwainl":3nj0zii6 said:Regel nou even die plek, kom ik wel weer verhuizen![]()
Marcosan30":3jr0i4g0 said:Inhoudelijk superleuk artikel, hopelijk draagt het bij aan nieuwe leden![]()
Vind wel dat Hasan een dikke kop heeft op de foto![]()
Je kunt Psykick herkennen aan zijn enorme formaat. Wel even een fisheye-bril opzetten, anders herken je hem niet :mrgreen:Psykick":14br2f2f said:@hellfish, welkom op het forum en wie weet tot snel een keer in de arcade![]()
Cageman":35kmzbrw said:Je kunt Psykick herkennen aan zijn enorme formaat. Wel even een fisheye-bril opzetten, anders herken je hem niet :mrgreen:Psykick":35kmzbrw said:@hellfish, welkom op het forum en wie weet tot snel een keer in de arcade![]()