Jinxz":1pgzhoda said:Als je een tekening hebt of kunt regelen dan graag.
Tnx
ElPancho":3ls0gvbp said:Vind dit op het moment de interessantste draad op Nozomi.
Blijf je eigenaar van de cabs of wordt Disney c.s. de nieuwe eigenaar. maw als jij de eigenaar blijft, hoe zit het dan met (het ongetwijfelde) merkrecht van Disney, mag de art/cab dan zo doorverkocht worden?
Of maak je extra diy pakketten buiten die af zijn om, neem aan dat Disney niet zelf gaat zitten schroeven? Of zijn er ook kant en klare cabs straks in de verkoop
Tof dat je dit probeert, als er prijzen bekend zijn hoor ik het ook graag.
Keep it up en succes bij de pitch!
ruderudie":3ls0gvbp said:Jesus, wat vet zeg! Benieuwd wat hier uit komt, succes Jinxz en moffel nog even een Nozomi logo weg ergens op de cab![]()
ckong":2itux2zh said:Jinxz":2itux2zh said:Als je een tekening hebt of kunt regelen dan graag.
Tnx
PM me even je e-mail adres, dan zal ik je wat sturen.
Top Jinxz, we duimen met z'n allen! Laat het ons ook gelijk weten![]()