What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Game Beurs Deurne 31 augustus 2014

Je zit ook met tafels huren. Nu huren ze ook tenten om de mensen kwijt te kunnen.
Dag ervoor opbouwen, 's avonds afbreken. Moet kunnen.

Locatie was een ramp, gelukkig ging vrouwlief met de auto in de buurt shoppen zodat ik geen parkeerplaats moest gaan zoeken.

Daarnaast was het binnen erg knus op elkaar en ook de toegangsprijs vond ik aardig hoog.

Volgende beurs in december (sowieso dure maand) sla ik over...

Ben niet gegaan i.v.m. afspraken om naar de Uit Markt in Amsterdam te gaan, zo te horen heb ik een goede keuze gemaakt. En een heerlijke lucht, mooie dames, eten, bier, etc..

na google earth geraadpleegd te hebben zag ik al dat het een kleine locatie was, vorige keer was al redelijk mano2mano dus ik heb graag overgeslagen, zeker omdat mn zoontje graag meegaat.
Hij moet wel interesse in gaming blijven houden heheheh

Misschien zijn ze beter af in een sporthal, lekker vierkant en meestal werkt dat beter dan kruip door sluip door.
beetje routering aanbrengen et voila, minder stank en man2man body rubbing.

Maargoed, het initiatief blijf ik rete goed vinden! retro, games en beurs, wat wil je nog meer :)

Kijk uit met het zeggen dat er wordt ge-manrubbed. Kreeg van deze kerel gelijk een emailtje met de vraag of er nog kaartjes te koop waren :
zYrKGas.jpg

Back