What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Beurzen agenda.

Ik heb 2 minecraft kuffels gekocht voor mijn kids. Niks voor mezelf gevonden.
Entree gaat hier nu ook elk jaar omhoog. beetje jammer.
 
Ik ben vandaag ook in Apeldoorn geweest en heb een leuk stapeltje DC-games (NTSC/J) kunnen vinden, waaronder "Vampire Chronicle for Matching Service" voor een zacht prijsje. :-)
 
volgens mij was jij die meneer die de dreamcast games op krassen zat te checken? 😉
klinkt eng maar stond ook toevallig bij die stand te kijken :)
 
Waarschijnlijk was ik dat ja. Geen idee hoeveel andere mensen geinteresseerd waren in die games. ;-)

'k Heb ooit de fout gemaakt om toch een flink bekraste disc te kopen. Na een polijstbeurtje met moeite werkend gekregen.

stevuns":1jv37us7 said:
Leek wel ebay daar qua prijzen!
Zeker de SNES-spellen. Wat een prijzen zeg! Gelukkig doe ik niks met dat systeem.
 
Weinig mensen.. Japanse spellen verkopen voor geen meter op beurzen :)
Meeste mensen zoeken toch NES of SNES. Het was ook een van de weinige stands met jap dreamcast games :)
 
Hebben jullie die COD duty box nog gezien met LCD scher en 360 ingebouwd.
Hoe vet was dat.

foto's op mijn FB
 
1939809_524516454324194_1275138456_n.jpg


1558402_524516477657525_261600922_n.jpg


10014548_524516497657523_11435631_n.jpg


1901825_524516520990854_1534266415_n.jpg


En mijn kids waren hier HEEL blij mee. stelletje minecraft verslaafden
69586_524516534324186_496722501_n.jpg
 
foto 2 zie ik Martijn Koch en volgens mij BJT

*edit*
omg...en DAMN! wtf... Als je dat groene minecraft figuurtje nou eens een vleeskleur zou geven... Ik zou 'm maar snel opbergen in het nachtkastje!
 
Back
Top