Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ik ben wel even geweest. Nouja, ik heb veel bekenden gesproken, dus ff erdoorheen gaat niet werken. Ook weer een impuls aankoop gedaan. (voor het eerst in tijden. normaal koop ik er nooit wat meer). Borderlands 2 Ultimate Loot chest
Ik heb Dr Mario voor de NES gehaald en een zooi platform games uit die grabbelbakken en een PS1 controller, was totaal 2 tientjes kwijt voor 8 items ofzo
heb nog een flinke tijd bij de stand van Mr en Mrs Atari staan kletsen
Ik heb er twee SNES 'arcade' sticks gehaald, Super Advantage. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar ze zijn wel aardig. Enige probleem lijkt de de knoppen af en toe toch blijven steken, wat af en toe heel irritant is bij het tappen, al hoewel ik niet veel games heb die geen rapid fire hebben. Nu nog een 2e MD 'Arcade Power Stick II'.
Daar heb ik ook JP Fire Emblem en FEDA voor de SNES op de kop getikt, hoewel ik die niet specifiek zocht. Beide heb ik nog niet gespeeld, maar FEDA heb ik wel eens in aktie gezien. Fire Emblem is echter nieuw voor me. RPG-spelletjes zijn niet mijn kop koffie maar strategische spellen mag ik van tijd tot tijd wel eens spelen.
Als laatste heb ik een 2nd edition D & D Monster Manual gekocht. 'k Speel zelf geen 2nd edition, maar ik vind de beschrijving van wat die monsters allemaal kunnen aanrichten iconisch, zeker in vergelijking met de 'watered down' 4e monsters... zou er echter niet tegen willen spelen.
Bonami vond ik zoals gezegd een beetje tam deze keer. Weinig nieuws onder de zon in de spellenbakken (veel spellen ook veel te duur - MD Midnight Resistance EUR 25,- kom op zeg...) en op Gradius V na, was er niks interessants te spelen. Had gehoopt dat ik er nog wat Nozomiers tegen het lijf zou lopen maar ik ken nog niet zoveel gezichten. Hopelijk verandert dat op de 30e.
Ik ben ook nog even geweest met m'n vriendin en kids.
Wat pluche Nintendo knuffels voor ze gekocht en voor onszelf een Nes met Mario/Duck Hunt, Ducktales en Mario Bros 3.
En vanavond een loodzware Sony PVM 2730QM opgehaald voor op de retro console speelzolder, gaat leuk worden
Ja, jammer dat een Nes toevallig enkel composite signaal geeft en niet-RGB, maar voor andere consoles is de monitor nagenoeg perfect voor zover ik weet.
de bonami spelcomputer beursen van 23 maart 2014 en 28 september 2014 zijn ook bekend wie als stand wil staan om voor mij neo geo AES spellen of andere spullen wat japans is te kopen kan nu als standhouder zijn :mrgreen: