Ik was vroeg, ik heb er geen last van gehad op een enkele met watervrees naEn kwamen de neus papillen nog aan hun trekken dit keer?
Da Dude":iyglt4vc said:15 is ook netjes. Maar met doos.....................tja.
Het karton is meer waard dan de hardware :shock: :shock: :shock:
Ik wil me handhelds ook in doos. En dan betaal je meer........veeeeel meer :?