What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro beurs 04-10-2009 Apeldoorn.

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Was een leuke dag maar helaas erg rustig.Is wel even een uurtje lekker druk geweest maar in de middag weinig volk.
Hier even wat pics van de dag zelf,

img4179.jpg

img4180.jpg

Heb me hier nog wel mee vermaakt 😉
img4181z.jpg

img4183o.jpg

img4184s.jpg

img4185w.jpg

img4186.jpg

Eigen fotos en als er meer onlinne zijn (anders standhouders) dan post ik er nog wel wat.
 
Ik wel. Denk dat die filmpjes alles wel weer coveren voor de komende 20 jaar. :P AI!
 
Goed verhaal, ik wist niet eens dat het was...
 
Blijft erbij dat het veel pal is en dat de prijzen gewoonweg belachelijk hoog zijn.
Maar we gaan straks ook arcade games aanbieden op deze beurzen, jamma games en mvs etc.
Helaas kregen we net niet de NAC in de bus :cry:
 
het was inderdaad niet zo druk, maar ik heb zeker mooi vondsten mee naar huis gebracht :)
loop op dat eerste filmpje ook nog ergens door het beeld heen zie ik :)
 
Back
Top