What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Resolutie?

Sega Megalo 410 heeft een Tri-Sync (15/24/31khz) scherm. Dus je kunt zo'n beetje alles draaien dus ook Naomi die 15 en 31k ondersteund.
 
Ja alleen die cab die ik kan overnemen is niet een echte megalo. Kon er alleen geen pic van vinden. Staat Euro 40 (de 40 slaat op de afmeting van het scherm uiteraard) op de kast. Werkt ook gewoon op 220V.
Heb er alleen MVS en CPS2 op gehad maar nog nooit Naomi maar goed die ondersteund ook 15 Khz zoals je aangeeft, zelfde als MVS dus.
Zit wel een kick harness in btw alleen nog niet de extra buttons.

Het big ass scherm en de rauwe harde sound van die kast is echt perfect om fighting games op te matten met vrienden.

Nu nog ff de ruimte vinden maar deze gaat echt hier binnen komen :)
 
Back
Top