What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Resolutie,Hertz en bit vraag

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
Ik wilde me Hyperspin proberen op me New Net City, maar
Weet iemand de resolutie van een Toshiba 29 inch Pure Flat van een NNC?

Kan ik 32 bit kleurdiepte gebruiken of moet die op 16 staan.
Zijn deze schermen 60 HZ, of anders?

Ik had me PC ingesteld op 800x600 32bits en 60 Hz.
Maar geen signaal. Ik ga zo verder proberen. Want het lijkt me niet dat die alleen maar 640x480 is of wel?
 
Volgens mij moet je wel 640x480, dat is 480p. Ik denk niet dat een NNC scherm veel hoger kan (maar zeker weten doe ik het niet).
Als je hem op 640x480 zet doet hij het dan wel, of heb je dan ook geen beeld?
 
Ik ben er uit.
640 x 480 60 Hz en 32 bit.

Prachtig beeld, al zou een scanline generator voor de 15KHZgames wel het wat authentieker maken.
Maar gruwelijk vet dat beeld.
 
Da Dude":3uxqagpa said:
al zou een scanline generator voor de 15KHZgames wel het wat authentieker maken.

Beetje off topic maar mocht je er nog 1 zoeken, let me know heb nog een nwe liggen die weg mag
 
Back
Top