A
Anonymous
Guest
Zou het niet handig zijn om nu al een Report Button in te bouwen, voordat je er achteraf nog mee moet komen?
Ik hoop niet dat het zo ver zal komen, maar gewoon voor het geval dat?
Greetz, Gungrave
Ik hoop niet dat het zo ver zal komen, maar gewoon voor het geval dat?
Greetz, Gungrave