What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Report Button

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zou het niet handig zijn om nu al een Report Button in te bouwen, voordat je er achteraf nog mee moet komen?
Ik hoop niet dat het zo ver zal komen, maar gewoon voor het geval dat? :)

Greetz, Gungrave
 
Dat is voorlopig echt niet nodig en ik ben zelf niet echt een voorstander van zo'n button. Ik zag wel al 3 waardeloze topics vandaag in videogames die ik ook verwijderd heb, simpele polls van wat je het laatste gespeeld hebt horen hier niet thuis.
 
Wat moet ik me voorstellen bij waardeloze topics????
 
Mittens666":3n1g6qdp said:
Wat moet ik me voorstellen bij waardeloze topics????

In mijn ogen;
-Klote openingspost(hoeft niet echt)
-Topic zonder echte inhoud
-Gespam, geen goede discussie
-Off-topic topics(dus niet betrekkend tot het gedeelte of het forum)
 
Er mag tenminste wel verwacht worden dan een openingspost niet uit 1 zin bestaat. Kwaliteit boven kwantiteit.

Dus niet al die zelfde topics als je overal al kunt volgen.

Natuurlijk heb je in offtopic een paar topics nodig waar je over niks kunt ouwehoeren maar vooral in Japan algemeen en videogames moet er even 3 keer nagedacht worden voor je zomaar wat neerpleurt.
 
Back
Top