What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rendering Ranger R2 sfc Rare

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Baki":1s2ryn2n said:
Wat had je anders verwacht van iemand met 0 feedback!

Hij verkocht eerst onder een aandere naam 😉
Je moet wel even naar beneden scrollen Baki.
 
voor de liefhebbers aangezien ik er niet meer voor over heb.
koop wel een keer een losse cart want deze zal flink oplopen...(+/- 300)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=220212589456&ssPageName=STRK:MEBI:IT&ih=012
renderingranger1xx1.jpg
 
En dat geloof jij van die naam....ik iig niet. Hij kan ieders naam daar wel wegzetten en zo lekker scammen.
 
Baki":j2hzsa34 said:
En dat geloof jij van die naam....ik iig niet. Hij kan ieders naam daar wel wegzetten en zo lekker scammen.
Nou als ik zag wat deze beste man allemaal op ebay had gezet dan ga ik er vanuit dat het geen oplichter is.
Hij had meer als 70 boxed pal/sfc games aangeboden.
Wil nartuurlijk niet zeggen dat hij fair is.
Maar uiteindelijk wel blij dat ik geen koper was want bij die andere verkoper(die ook Rendering ranger aanbied)geeft al aan dat het niet pluis is :lol:
 
Ken heb jij deze cart wel een los gezien in japan voor een redelijke prijs?
Geen trek om 150 euro of meer voor een Turrican 3 neer te leggen.
 
Turrican 3, ik ga er maar vanuit dat cynisch bedoeld was :roll:

Maar goed, nooit een titel waar ik specifiek op het gelet helaas dus ik zou het je niet kunnen vertellen.
 
Back
Top