What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Reis naar japan 31okt-24nov 2007

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ah, die sticker heb ik vaak gezien ja. Ik wist wel van de service af, maar dat het *zo* goedkoop was had ik niet gedacht...

Overigens kon ik bij een zekere Citibank ATM bij FamiMart niet pinnen.....
 
wvl":3tyt0zyf said:
Ah, die sticker heb ik vaak gezien ja. Ik wist wel van de service af, maar dat het *zo* goedkoop was had ik niet gedacht...

Overigens kon ik bij een zekere Citibank ATM bij FamiMart niet pinnen.....
Nee, dat is een FamiMart ATM waar mensen van Citibank ook kunnen pinnen.
Of een FamiMart ATM die samen met CitiBank gerund wordt.
Je moet echt bij een CitiBank filiaal langs gaan om daar te kunnen pinnen.

Wat betreft kosten, in maart hebben we onze koffers van Narita naar Miyazaki laten brengen. Koste... 3000 per koffer! Nu den je: 18 pleuro @_@
Maar, Miyazaki is wel mooi 1600 kilometer.
En dan bezorgen ze het de volende dag voor die 18 euro.
Dat vind ik nu spot goedkoop.

Van Osaka naar Kansai Airport of Itami is het ook maar 1000 yen of zo.
Zeker als je aan komt met: Hoi, ik heb hier 24 koffers die ff naar het vliegveld moeten. Regel dat ^___^
 
wvl":1fesbt09 said:
Beste vakantie ooit - dank aan Nozomi voor alle tips die ik vant forum hebt afgehaald :D..

Heel cool, daar is uiteindelijk een forum als deze voor gemaakt.

wvl":1fesbt09 said:
dagelijksverslag werd gemaakt door mn vriendin op http://kawaii-aka.blogspot.com
Je zou ook voor op Nozomi een stukje kunnen schrijven, of een samenvatting van je verhaal, laat maar weten of jij of je vriendin het leuk vinden om zoiets te doen met een fototje erbij o.i.d.
 
Dat zou dan al gauw een samenvatting van een samenvatting worden.. :? maar goed, ik neem het wel even op met mn vriendin. Zelf ga ik het niet doen omdat ik al genoeg last heb van RSI.. XD
 
Ja neem het even op met je vriendin, altijd leuk verslagen te lezen van anderen, alleen is het handiger even een samenvatting van hoogtepunten te hebben zodat nieuwkomers en mensen die voor de eerste keer gaan weten wat ze in ieder geval niet moeten missen en de eerste cultuurshocks hebben gehad.

Dat was een lange zin.....
 
1 ding wat je beter kan vermijden: van kyoto naar tokyo reizen met je RailPass en vervolgens terug willen na 8-en...... alleen de Nozomi reed.. 120 euro armer XD
 
Je kunt nou eenmaal niet alles voorbereiden en een ritje in de NOZOMI (...) is hoe dan ook onbetaalbaar. 8)
 
heh, grapjes daargelaten, vond ik het niet zo spannend ;) Je hebt immers nooit het idee dat je zo snel rijdt :)
 
Misschien een leuk idee om je foto's te gebruiken voor een nieuwe serie 'verzin een onderschrift bij deze foto', check oude topics daarvan.
 
Back
Top