A
Anonymous
Guest
Ik ben net bezig met mijn NAOMI setup(aparte voeding) en via mijn supergun werkt alles.
Koppel ik mijn supergun los en sluit de Jamma connector aan op mijn New Astro, heb ik geen beeld. Ik moet ook zeggen dat hij nu zo'n 2 maanden uit heeft gestaan(op een kamertemperatuur op dezelfde plek) en er niks mee is gebeurd.
Ik heb alleen de NAOMI om beeld te testen, maar echt geen beeld. Alleen wazige zwarte beetje groenige strepen. Waar kan dit aan liggen? Nu ook mijn monitor kaduuk?
Help me out... Ik heb geen andere PCB's om te testen
(de 1069 heeft het namelijk nooit gedaan) NAOMI werkte vroeger wel(tot de 3D te heftig werd en de voeding te weinig power had....
Damn...
Koppel ik mijn supergun los en sluit de Jamma connector aan op mijn New Astro, heb ik geen beeld. Ik moet ook zeggen dat hij nu zo'n 2 maanden uit heeft gestaan(op een kamertemperatuur op dezelfde plek) en er niks mee is gebeurd.
Ik heb alleen de NAOMI om beeld te testen, maar echt geen beeld. Alleen wazige zwarte beetje groenige strepen. Waar kan dit aan liggen? Nu ook mijn monitor kaduuk?
Help me out... Ik heb geen andere PCB's om te testen
Damn...