What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rave Racer (racecab) opknapper €300

Status
Not open for further replies.

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
De tijd is gekomen, met grote spijt moet mijn Rave Racer eruit vanwege plaatsgebrek.

Hij is functioneel, maar het is een opknapper, er zijn een paar aandachtspuntjes:

- Het stuur trekt naar 1 kant, waarschijnlijk defecte pot?
- Ik denk dat de voeding een recap kan gebruiken
- Optisch heeft ie hier en daar wel wat plekjes
- Komt wss van een twin unit, sideart aan 1 kant

Ik heb de monitor laten servicen bij Starjet een tweetal jaren geleden, hierbij is o.a. de flyback vervangen en deze werkt dus weer als nieuw. Dit heeft mij al een groot deel van de huidige vraagprijs gekost (helaas..). M.u.v. bovenstaande werkt alles voor zover ik weet.

Video van de cab toen ik hem heb opgehaald 8 jaar geleden:



Dit is hoe hij er nu bij staat:



Alléén ophalen (in Venray), denk dat een klein vrachtwagentje met hydraulische laadklep het handigste is.

Prijs: €300
 
Mooi man. Ik heb geen ruimte, maar een racecab ombouwen met een PC er in zou echt wel vet zijn om te hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top