What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ratson's Sale!

Ratson

Bullet Dodger
Joined
Jan 18, 2009
Messages
1,699
Reaction score
0
Location
Dordrecht
UPDATE!: zie laatste post

Custom NeoGeo/Supergun Joystick. Wu-Tang Clan artwork.
Stick and buttons allemaal Sanwa. Joystick is zo gooed als nooit gebruikt op een enkele keer na. Deze joystick is destijds gemaakt door 'ecksnine'. Inclusief kabel.
Prijs: €110,- inclusief verzenden.


 
Boxed SEGA arcadestick en alle Sega games zijn verkocht.
Console, multitap en overige controllers zijn nog beschikbaar.
 
Prijzen omlaag.
Toegevoegd:
SuperStreetFighterII CPS2 b-board(blue, phoenixed)
Prijs: €75,-
 
Ratson":3n28l2xt said:
Custom NeoGeo/Supergun Joystick. Wu-Tang Clan artwork.
Stick and buttons allemaal Sanwa. Joystick is zo gooed als nooit gebruikt op een enkele keer na. Deze joystick is destijds gemaakt door 'ecksnine'. Inclusief kabel.
Prijs: €110,- inclusief verzenden.

Mijn candycab, AMBO Universe is ook te koop.
Sold.




Big update!
 
Dat is inderdaad echt voor niks. En een veelzijdig cabje. Heb hem een tijdje geleden irl mogen zien in huize Ratson.
 
Heb er zelf veel plezier aan beleefd maar moet ruimte maken voor de aerocity die ik nog in het ngc heb staan.
Die kast heb ik voor een dusdanige vriendenprijs gekocht, dat ik heb besloten de ambo voor weinig te laten gaan.
Heb de ambo destijds voor een mooie prijs van rklok/Ronnie gekocht.

@studentzki: pm beantwoord.
Ambo on hold, voor studentzki.
 
Back
Top