Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Even aangesloten en SD kaart voorzien van 'Raspbian Wheezy' (gebaseerd op Debian) erin gestoken. HDMI naar TV en standaard USB keyboard en muis. Impressed so far
Ik moet een defecte ontvangen hebben.
Deze 4 OS'en heb ik op 4 sdhc kaartjes staan
Raspbian “wheezyâ€
Arch Linux ARM
RISC OS
Berryboot.
4 soorten keyboards, 5 soorten muizen geprobeerd, aansluiten en dan opstarten.
2 soorten 5V 1A ac adapters geprobeerd.
Ding start op, maar geen keyboard network of muis die werkt.
Op het forum neergezet, maar ik wacht even de officiele adapter af. Doet ie dan niks, dan stuur ik em terug voor een ander.