Een Chtulhu of Ipac is natuurlijk 'the easy way out' en voor eigen gebruik een leuke oplossing maar ik ontwikkel de stick met RPi voor commerciële doeleinden en dan is iedere onnodige PCB weer extra €€.P-Nut":225a9urv said:ook handig te vermelden...
http://www.sossolutions.nl/category.php?id_category=71
daar heb ik hem besteld.... verder heb je ook pakketjes (voeding hdmi sd kaart en zelfs mogelijkheid om bij bestelling aan te geven of je een OS of eventueel XBMC voorgeinstalleerd)
met betrekking tot keys en dergelijk is het niet een idee om USB aansluiting van chtullu of een hori arcade stick?
Cageman":ptl84s2j said:Mijn PM nog gelezen, Jinxz?
Ik zal zelf ook wel ff een Raspberry PI bestellen zodat ik er mee kan klooien![]()